FASHION DESİGN BY CNS İLE NE GİYDİM :)

12/06/2010 02:49:00 ÖS

Şimdiden yapacağım tüm hatalardan ötürü affınıza sığınıyorum :)
 İlk kez bi ''ne giydim'' postu yapıyorum....
Sevgili cansu hepinizin çok iyi tanıdığı , dikiş konusunda inanılmaz yetenekli bir blogger arkadaşımız :)
İçinde hep vintage, nostalji aşkı ile dolanan,kendini türkan şoray sanan bir şapşalın hikayesi benimkisi...
puanlı bir eteğim olmalıydı...

nette dolandım durdum..
.bulduğum modellerin fiyatları hem çok yüksekti hemde ''heehh işte bu!!''dediğim bir model bulamadım..dudağımı büktüm oturdum...tam böööyle otururken aklıma ''Cansu'' geldii..
Eteğimin nasıl güzel olduğunu anlatmak ve sizin muhakkak ulaşıp ona bir kaç parça cici diktirmeniz açısından iştah yaratmak adına belki vesiile olurum diye bu postu hazırlıyorum :)

Üstelik sadece kabataslak verdiğim ölçüler ile üstüme ''cukkk!!'' diye oturan bir eteğim var...
Şaşılacak şey doğrusu :)


Dün sevdiğim bir arkadaşın düğünü için yaptığım kombin ve sevgili Cansu'nun benim için diktiği eteğin görselleri ile baş başa bırakıyorum sizleri :)





vee işteee sonuççç.....
ta taaam :)
İşte hazırım :)


Gece boyuca herkes eteğimi sorup durdu cansucuğum ;) Bu post sana süpriz oluyor :) 
Tüm gözleri üstüme diktiğin teşekkür etsem mii yoksa ne desem bilemiyorum açıkcası :) Çünkü sanırım nazar deydi,annem öyle diyor :P İşe bile gidemedim....


ETEK : FASHION DESİGN BY CNS
BLUZ : ABERCROMBİE
PORTFÖY : MANGO
AYAKKABI/BOT : NİNE WEST
KIRMIZI FİYONK KÜPELER : NİMO STYLO

Bunlar da İlginizi Çekebilir

20 YORUM

  1. OOO harika gorunuyorsun etege ve pembe detaya bayıldım sekrım

    YanıtlaSil
  2. sevgili sezgi :)
    -batırmadım umarım bu postu :) hiç beceremem aslında :))
    neysee cansu bu teşekküe sana şekerim :))
    buarada ben seniii çok özledim sezgi daha sık uğra bloguma :)))

    YanıtlaSil
  3. aaa bu eteği size mi dikmiş:) ellerine sağlık cansu'nun süper görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. sevgili adaşehir :)
    - evet o güzellik benim işte :)

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuşsun canım. hiç çıkarma bence :)

    YanıtlaSil
  6. Canımmmm mükemmel olmuşsun ama tabi değer!:)
    Sorma bende videoyu çektikten sonra mahvoldum şuan a desem bile sesim çıkmıyo farenjit sanırım:) Süpeeeerrsiiiinnn!:)

    YanıtlaSil
  7. Wuuuhhuuuu:D Pek güzel olmuşsun yahuuu , eteğin kemeri kırmızı değil miydi ben Cansu'nun bloğunda öyle görmğştğm sanki karıştırdım mı acaba.

    YanıtlaSil
  8. sevgili zeynep's butterfly :)
    -merci canımcımm :)) hiç çıkarmassam nazardan komaya girebilrim :)))
    sevgili cansu :)
    -olurum tabii..kim dikti kızııııımmm :) nazar nazar...başa dert vallahii...geçmiş olsun kuzum pek dolanmayalım ortalıktaa :P
    sevgili inanırsakolurbence :)
    -kırmızı değil tatlım tam,nar çiçeği gibi hafif pembemsi somonsu kırmızısımsı bi renk diyelim :)))

    YanıtlaSil
  9. cok guzel gorunuyorsun :))))saolsun MODAFOBIK seni kesfetmemi sagldi gercektende anlattigi kadar varmis ..blogun cok iiyi ve pozitif enerji dolu :)))basarilar diliyorum sana ;)))ayrica eteginde cok guselllllllll :)

    YanıtlaSil
  10. Hmm anladım tatlım her türlü güzel zaten:D

    YanıtlaSil
  11. sevgili naku :)))
    -yaşasın modafobik :)) nakuyu bana kazandırdığun için minettarım :) buarada beni sevdiğin ve beğendiğin için merciiiii:)))
    sevgili inanrsakolurbence :)
    -ben güzelim yaa ondandır o :P

    YanıtlaSil
  12. Nimocum çok güzel olmuş güle güle giy tatlım.Cansu'nun elinden her iş geliyo maşallah:)

    YanıtlaSil
  13. ay çok yakışmış gerçekten de gözlerin tamamını üzerine çekecek kadar şık görünüyorsun canım.Cansu'yu zaten söylemeye gerek yok yoğun takipteyim onu:)

    YanıtlaSil
  14. Harika! Siyah-beyaz kontrastı arasında kırmızı kemer, kırmızı ruj ve ojeler bir yıldız gibi parlıyor! Son kareyi sanırım kasten flu çekmişsiniz, ama bu sefer o da ayrı bir hoşluk katmış...

    YanıtlaSil
  15. merhaba nimocan:) etek çok güzel olmuş yaaa. şimdi bu cansu kızımıza nasıl ulaşıyoruz ? nasıl cici siparişler verebiliyoruz? sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. sevgili fashıon by zeto :)
    -ahh annem tşk ederimm..evet cansumun maşallahı var yani :)
    sevgili acemi terzi :)
    -beğenmene sevindimtatlım :)
    göüzünü ayırma blogundan çünkü bende sıkı takipteyim ;)
    sevgili coşkun hürel :)
    -çok incesiniz , sağolun :)
    evet son fotograf kasten flu :)
    sevgili dream :)
    - canım önce benden bişiler sipariş ediyorsun sonra seni cansu'ya yönlendiriyorum :P Şaka tabii daha neler :))) yazıda cansu yazan her kelimede bir link var ;) öpüldün :)

    YanıtlaSil
  17. senin tasarımlarına bayılıyorum zaten :) şu aralar yeni ev, inşaat, taşınma, temizlik gibi hiç sevmediğim bir süreçteyim, şöyle bir yerleşince hem kendi işlerime dönücem hem de kendime senin takılarından yorgunluk hediyesi edicem, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili dream :)
    -Cansın..Canımsın yaa :)) Çoook tşkler :)= gerçketen sadece bir lütüfdü :))

    YanıtlaSil
  19. sevgili stil direktörü :)
    - sen dedin ya uçarım ben :)) tşklerrr :))

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)