GAZETE DESEN *****

6/07/2011 01:10:00 ÖS

Gazete desene aşığım desem yeri :) Türkiyede bu tarz kumaşları hemencik bulabilsek keşke... Yurtdışında ise gazete desen dediğinizde yüzlerce çalışılmış kumaş var :) penyeden tutunda koton, şifon, tül , ohooooo ;=) bu ara kumaşlar tek aşkım :)

Bluzumu çok severek hop hop hoplayarak satın almıştım :) benim için yazın gelmesi bu bluzume kavuşmaktır sanıyorum :) daha önceki postlarımda artık etekeler ve elbiselerle görün beni demiştim evet bundan sonra böylee :) Etegim ise kendi çalışmam yine yüksek bel bandı olan etekleri çoook seviyorum, birde bu sıcaklarda o etek penye isee tadından yenmez ki :)


Bakın nasıl mutluyumm :))) Nasıl da gülüyorum :)


BLUZ : PERŞEMBE PAZARI :)
ETEK : NİMO STYLO

Bunlar da İlginizi Çekebilir

1 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)