NİMO KAFASI :)

6/06/2011 01:15:00 ÖS

Haftasonu şehir dışı keyfimden sıyrılıp evime döndüğüme sevinsem miiii üzülsem mi bilememekteyim :S Ama gezmek yorucu sahiden :(

Ben bir Bursa yapıp geldim vallahi :) Kötü olan ne peki tek bir fotograf yok !! Sevgiliyi bulunca hep böyle oluyor işte :))))) Görmemişin sevgilisi olmuş, hahahahaha :D

Tamda gezip tozarken mailime sevgili GÖKSU KARACA'nın harika hediyesi düştü :)))
ta ta taaaam, seç bakalım şimdii :) Hepsi nasıl güzel :)) aynı ben olmuş değil mi??

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)