GABRİNİ '' DİAMOND'' TUTORİAL *****

8/09/2011 01:54:00 ÖS

Gecikmeli bir oje postu daha... Bu ciciler elime geçeli 4 gün oluyor lakin ben '' ha şimdi yazarım ha sonra yazarım'' diye diye bugünü ettim :) Aferin banaaa =) Ama bu 4 günlük süreçte şunu öğrendim ''Gabrini Diamond'' seri tırnaklarımda en çok kalmayı başarabilen bir kaç ojeden biri... Elime geçer geçmez sürdüğüm D50 hala turnaklarımda arzı endam ediyor... nedenine gelecek olursak, bu tamamen benim uzuuuun süredir rengarenk ojelerle geziyor olmam ve bu huzurlu rengi biraz daha görmek istemem :)



Gabrini yeni oje koleksiyonunda ''diamond'' adı vermiş... Çok isabetli bir isim çünkü ojelerin içerisinde cam kırıkları mevcut... hani o bildiğimiz kötü zort simlerden değil... Kıavmı ise yine yoğun, hatta çoğu zaman tek kat bile yetiyor.... Gabrini ojelerde en sevdiğim şey hemen kuruması , bu seride de aynı performansı görebilmek mümkün....
Renk skalası ile beraber elime ulaştı ama skalada ojeler çok yoğun sürüldüğü için ben yine kağıt üzerinde ufak bir tutorial hazırladım...



Renkler bana çoğunlukla sonbahar renkleri gibi geldi ... Cünkü hepsine baktığımda genelde kırmızı,bordo,kahve gibi koyu tonlar hakim... Bir cümle ile özetlemek gerekirse ''ölü evinde göbek atanlar teyzeler'' diyorum ben :D Tabirime şaşırma çünkü tam olarak bu, renkler koyu iken içindeki cam kırıkları çok dikkat çekici... =)


Ve pek tabiii ''bence''leri oluşturmadan olmaz :)




Yeni seriyi yaşadığınız yerdeki satış noktalarından temin edebilirsiniz... Fakat daha SUMMER EDİTİON seriyi bile bulamayan dostlar var, çokça mail alıyorum... Yinede şimdiden yönlendirmekte fayda var gabrini bir çok Türk firmasının yapmadığı şeyi yaparak online satış devrini başlattı.. Bu nedenle bu sıcakta , sırf oje bulamak için sokaklarda gezinmenize gerek bile yok... BURADAN ufak bir üyelik işlemi sonrasında istediğiniz tüm Gabrini marka ürünleri, bir tıkla satın alabilirsiniz :)

Kiii bencede yaz bitmeden şöyle şıkır şıkır, zahmetsizce kuruyan , neşeli renkli tırnaklarla salınalım :)

Hepimize renkli günler =)

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

  1. renkler gercekten göz alici :))

    neolar özellikle gözüme carpti !

    YanıtlaSil
  2. bende dee var bu seri başucumda nası bi çekim yapsam diye düşünüp duruyorum çok güzeller!

    YanıtlaSil
  3. Gabrini ojelerin peşindeyim ne zamandır ama Ankarada satan bir dükkan bile bulamadım! Ben de istiyorummmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)