MKBL CONCEPT VE NİMO STYLO KOMBİN *** BU NE GİYDİM ?

8/23/2011 02:36:00 ÖS

Herşey onun bloğuna bıraktığım yorum ile başladı :) MKBL' nin aşık olduğum bu kumaşı bulmakta güçlü çekeceğim cinsten olduğu için onun eteklerine sarıldım :) ve aşık olduğum maksi etek tasarımına... Benim takipçilerim bilirler ''Nimo Stylo'' maxi etekleriyle ünlüdür, şimdi kalkıp aklından şunu geçirmen gayet normal ''sende yapabilirdin!'' ...
-Hayır...
Bu bambaşka birşey... Siz iyi bir dikişci, tasarımcı her neyse olabilirsiniz ama bu dayanışma olmayacak anlamına gelmez... Çünkü ben çok sevdiğim arkadaşımın başarısını üstümde taşıyabildiğim kadar taşırsam, soranlara mkbl concept ' ten aldım diyebileceksem varım.... Ne o öyle, her giydiğim şeyi ben yaptım, ben diktim ....Yada kotondan, zaradan vs aldım demek !!!


Sevgili MKBL' cim de ( Me-Ka-Be-Le  '' Ke'' değil! :D  ) bana fiyat , ürün, elime geçme süresinde torpil geçti elbet :) İşte bu bizim birbirimizi yemek yerine omuzlarımızda taşıyıp, ufacık bile kapris, hırs barındırmadan , iki aynı işi yapan tasarımcı arkadaş olunabileceğinin göstergesi.... 




Paket kapıma geldiğinde ben mışıl mışıl uyuyordum :) ısrarla zili çalan görevli iyi ki vazgeçmemiş çünkü şunların güzelliğine bir bakın hele :) 






Yukarda bahsettiğim gibi Mavi Maxi etek dışında bana çooook istediğim kumaştan da göndermiş... Bakın büyük harflerle yazıyorum ki herkes anlasın diye, GOCUNMADAN!  


Bende ne yaptım , hemen kumaşı aldım etekle beraber bir kombin oluşturmak için bluz diktim :) 


Bu kombin tamamen MKBL CONSEPT VE NİMO STYLO  ortaklığı taşısın, birilerine ders olsun ;)




Bakalım siz nasıl bulacaksınız :)))














Bu öpücükler ise sevgili Makbuş'uma <3




Güzel yüreğin, bu güzel ciciler için sana çok teşekkür ederim :) İyi ki varsın ;)


Buarada o da bilmiyor ama her ikimizde Boğa burcu kadınıyız :) Huy çeker işte, aynı ben kafada bir deli :)))






ETEK : MKBL CONCEPT
BLUZ : NİMO STYLO

Bunlar da İlginizi Çekebilir

13 YORUM

  1. Canım etek de süper bluz da valla ! Makbule'nin de senin de ellerine sağlık ;) Bu kumaştan olan elbiseyi Zeto'nun üzerinde ve Mkbl'nin sitesinde satışta da görmüştüm . Çok güzel bir desen hakkaten .Eteğin rengine de bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim. Eteği çok merak ediyordum ve şu ünlü kumaşın bluz hali de mükemmel olmuş ... Süper güç olmuşsunuz kızlar ... Nimo çok güzel olmuş eteğin çok beğendim. Güzel günlerde giy tatlım ... Umarım benim kargomda hızlı gelir :)))))) elbisemi giyerim hemennn !!!! Sevgiler :D

    YanıtlaSil
  3. Eteği az önce sitesinde görüp bayılmıştım, sizin üzerinizde görünce de hayran kaldım. Gerçkten çok yakışmış güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  4. pek anlamamda bu işlerde anladığım tek şey senin üstünde güzel durduğu.

    YanıtlaSil
  5. etek harika piliseli olsa bende alırdım valla.

    YanıtlaSil
  6. o kumaşla mavinin uyumu süper olmuş. zaten öyle bir kumaş ki bir çok renkle rahatça kombinlenir fakat bütün iş kumaşta değil tabi. eteğinde bluzun tasarımının da hakkını vermek gerekir. dolayısıyla tebrik ediyorum ve klasik bir cümle olsada başarılarının devamını diliyorum :)))

    YanıtlaSil
  7. Etek harıka; bluz harıka ;bluz kumaşı harıka :) Maşllah nazarlarden korusunlar seni ve cicilerini :DDDDD

    YanıtlaSil
  8. ikinizinde ellerine sağlık süper iş çıkarmışssınız ayrıca dayanışmanızda takdire değer tebrik ediyorum size ne güzel şeyler bunlar :)
    ayrıca bluzun süper olmuş o fermuar detayına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. süpper süpper süpper maxi maxi maxi :)) bi de balık etliyim diyene bak taş taş taşşşş :))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Junkhead :)
    -kuma$ $ahane zaten oyle kii neler cikar onla :) Begenmene cook sevindim ozgem muck :)
    Sevgili Ojem :)
    -Birlik olmak guzel bi$ey... Hem makbu$u hem onun urunlerini zaten cok seviyorum :) Evet elbisende gelsin de artik bi ne giydim postu da ojem yapsin ya :)
    Sevgili Ligea :)
    - Cok te$ekkurler tatlim daha guzelleri senin olsun , :)
    Sevgili Anonim :)
    - Merci :)
    Sevgili Modacci :)
    - Ahh Ebrum bulamadik sana piliseli eteek :)
    Sevgili Moderella :)
    - Kuma$ta bir cok renk var, dedgin gibi cok elveri$li bir parca, ilerleyen gunlerde bi cok renkle kullanacagim zaten :) Guzel dileklerin icin cok te$ekkurler fistik :)
    Sevgili Sezgi :)
    - ya sorma bi ciktim sokaga iki kez du$me bir kezde araba carpma tehlikesiyle kar$i kar$iya kaldim zaten :) Herkesler cook begendi nazar boncugu takicam bir sonraki giyi$imde :)))
    Sevgili EmiShop:)
    -Dayani$ma, birlikte el ele yurup ilerlemek kadar guzel bir$ey mi var :D Bence tek ba$ina kazanilmi$ bir zafer hicte ne$eli degil :) Fermuar kullanmayi seviyorum ama her kuma$a olmuyor, buna cuuk oldu sahiden :) Te$ekkur ederim $ekerim :) Muckkk
    Sevgili trend pinari :)
    - Senide maxi manyagi yaptim ya kuzum, daha da bi$ey demiyorum bana :D Gayet balik etliyim, sana ayrintili anlattim ya telefonda daha ne :)

    YanıtlaSil
  11. Tatlısım super bı bırlıktelık olmus buuu.. Ikı tasarım da superetto ;))

    YanıtlaSil
  12. Şekerimmmmmm woowwwwww ne güzel olmuşş fermuar detay filan :) Varya ne hızlısın kızzzz hemen diktin giydin maşalllahh. Öpücükleri tee İstanbul dan kaptım :)
    Çok beğendim.
    Çookk.

    YanıtlaSil
  13. bu etek en begendiklerimden biriydi beli pembe olan maxi etekten sonra! hele o pikselli kumaş mükemmel. sen de cok hoş bir bluz yapmış kombinlemişsin, daha noolsun anacım. keşke birileri bana da böyle yapsa da giysem bayıla bayıla :)

    http://minikkus.blogspot.com

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)