EDA TAŞPINAR' A SORMAK İSTEDİĞİN BİR ŞEY VAR MI?? ****

9/13/2011 01:57:00 ÖS

Sevgili Nimo Stylo severler :)


16 Eylül Cuma günü Eda Taşpınar ile saç,makyaj, yeni trendler, moda, yaşam konuşacağız...



 Matrıx sponsorluğunda gerçekleşen stil danışmanlığı seminerinde Manisa'daki tek blogger olarak katılacağım.... Geniş geniş konuşma fırsatım olacağından sizlerin merak ettiği soruları yöneltmek, aklınıza takılan her şeyi Türkiye'nin en şık bayanlarından olan, Eda Taşpınar'dan öğrenmek istemez misiniz?


15 Eylül Perşembe gecesine kadar yorum olarak bırakacağınız sorular tarafımca değerlendirilip, en çok merak edilenleri keyifli bir sohbet içerisinde Eda Taşpınar'dan sizler adına öğrenmiş olacağım :)

Şimdiden dün twitter üzerinden istediğim sorular gelemeye başladı :)
 Acele edin ;)

Bunlar da İlginizi Çekebilir

2 YORUM

  1. tamam eda taşpınarın enerjisine bayılanlardanım da şu dünyaca ünlü markaların tasarımların birebirlerini yaparak/yaptırarak kendi tasarımlarım demekten ne zaman vazgeçecekmiş acaba çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. cilt bakımı tüyoları bekliyoruzz :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)