HER GÜNE BİR OJE*** ORLY NAİL LACQUER / GLİTZ & GLAMOUR ***

9/06/2011 10:07:00 ÖÖ

Herkese Günaydın oluyor bu saatte tabi lakin ufak bir sır , ben bu postu gece 4 sularında giriyorum ... Uyku bu kadar kaçarsa sabah '' Günün Ojesi'' ni yayınlayamayacağımdan endişeliydim :/ '' Dee hayde bree'' diye doğrularak bilgisayaraım başına tünedim :) ve ilk kez ''Kaydı Yayınla'' butonu yerine saatli yayınlama yapmayı deneyeceğim , bakalım nasıl oluyor .)

Konumuza dönecek olursak ......
Bayramın ilk gününde kullanmayı tercih ettiğim '' Orly Nail Lacquer / Glitz & Glamour '' bugünün ojesi ilan ediyorum =)




Bakır ve dore tonları arasında sıkışıp kalmış bir renk... Bu nedenle ojeyi size farklı ışık ve yansımalarda fotoğrafladım ...





İçeriği oldukça yoğun simli .... Fakat sizi rahatsız eden, üzeri pütürlü pütürlü kalan ojelerden kesinlikle değil .... Sürünce yüzey kremsi ojeler kadar neredeyse pürüzsüz !



'' ee ikilemde kalınacak ne var, bu bildiğimiz bakır ! '' diyen dostlar, az daha sabredin ;) Bir sonraki fotoğrafta güneş ışığıyla yapılan çekimler olacak , o zaman ne demek istediğim daha net anlaşılacaktır :)


Yaaaa ;)

Ojenin yüzeyi her ne kadar pürüz vermese de içerik olarak bunu söyleyemeyeceğim :/ Çünkü bu oje de tüm yoğun simli ojeler gibi tırnaktan çıkmak bilmiyor! 2 kez kullanılacak aseton bir silimde tükeniyor !

Kıvamına gelecek olursak, oldukça yoğun, örneğin bu tek kat hali, ikinci kata kesinlikle gereksinim duyulmuyor... Fırçası tüm ''Orly'' marka ojelerle aynı, şişesi tontiş olduğu için oje rafımda haylice yer kaplıyor :D



Kısacası '' Orly Nail Lacquer / Glitz & Glamour '' benim için sürekli kullanacağım ojelerden biri .. zaten ''Orly'' olması can evimden vurur geçer :) 
Gün içerisinde '' dore simli oje hangi marka önerirsin ?'' şeklinde bir mail aldım, bu da burdan hem cevap hem post oldu.. Ooooh mis ;)


Orly ojelere ulaşmak için BURAYI tıklamanız yeterli... Son derece titiz, hızlı bir ekip ... hatta bana çok sevimli minnacık bir hediye bile göndermişler <3






Renkli Günler ;)




OXXO ....

Bunlar da İlginizi Çekebilir

1 YORUM

  1. Senin orly çılgınlığın bitmez bebeğim :D Elinde altın kütleleri var gibi duruyor :) Sanki bu ojeni tek tırnağına uygulamıştın daha önce ? yoksa yanlış mı hatırlıyorummmm :o

    Amaaa çok beğendim itiraf etmeliyim :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)