HER GÜNE BİR OJE *** RENKLİ SÜNGER MANİKÜR ****

9/20/2011 09:10:00 ÖÖ

Haftanın ilk günü ojesini kaçırmış, utanç içinde kıpkırmızı yüzlü bir kızım, evet :(
Eğer ben blogumun postlarını es geçiyorsam bilin ki bir şeylere daldım, nefes almaya pc başına oturup vakit geçrimeye ya zamanım yoktur yada başıma birşey gelmiştir .) Nitekim cuma günü ca dostum, Esra Eba'nın düğün telaşı olduğundan bir kaç gün aksaklıklar olacak bu hafta .... Mesela yarın son yayınlarımı yapıp, pırrrrr İstanbula uçacağım ...
Ama dönüşte bol blogger ve pek neşeli olan düğün fotoğraflarımızla döeneceğim :) Beni twitter2dan takip edin, kızımızın nedimesi olarak an ve an palaşımda olacağım ;)

Efenim , neyse biz tekrar konumuza dönecek olursak... Ara verdim diye kendimi affettirmek adına, sade bir oje yerine, bugün manikür tercih ettim . Hem ne zamandır uygulamadığım sünger tekniğini de yapmış oldum hemde size göstermiş oldum ... Alaaa :)



Yeşil ve morun uyumu beni her zaman çok heyecanlandırır... Çok zıt renkler oldukları halde sanki birbirinin tonu gibiler benim için ... Bu manikür içinse doğru tonları '' Gabrini Summer Edition'' serisinden ' M 108 ' ve ' M 110 ' buldum ve onları kullanacağım... Gabriniler dışında ihtiyacınız olan herhangi bir markanın ( bende claire's var) matlaştırıcısı ve herhangi bir sünger ....



Yukarıda görmüş olduğunuz gibi alt kısma Gabrini Summer Edition ' M 108' sürüp kurumasını bekledikten sonra matlaştırıcı sürdüm....



Bu işlemin ardından ise sünger parçasından kesit aldım ( elimizde rahat tutabiliceğiniz kadar kesin ) ve Gabrini Summer Edition ' M 110' damlattım ..  Bir kağıt parçasının üzerine hafifce bastırıp çekip fazlasını aldıktan sonra, gönlünüzce ( ben tırnak uclarıma yapmayı tercih ettim ) süngeri tırnak üzerinde '' pııt pııt '' şeklinde gezdirdim :)



Alt kısma matlaştırıcı sürmeli diye bir kural yok elbet ama bence sürmeli.. Çünkü alt kısım mat olunca üzerine yapılan sünger çalışması çok daha ben burdayım diyor ve renk geçişlerini insanın gözünü sokuyor :) Haaa, göze sokmak demişken bugün en az 5 kişi '' aa ojelerine bakabilir miyim'' dedi ...
Fotoğrafları bir kaç açıdan farklı ışıklarda, flashlı / flashsız çektim... Yinede benim makinam gözümün gördüğünü veremiyor bir türlü ...


Umarım beğendiniz... Bu sünger tekniğinden daha neler çıkar , ohooo... ! İlerleyen bölümlerde göreceğiz :)


Renkli Günler :)



OXXO.....

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

  1. aaa bayıldım! hemen yapıcam. (tabi 1 cm lik tırnaklarımla olmaz yani biraz uzamalarını beklemeliyim sanırım) :)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker görünüyorlarr :) ellerine sağlık cnm..

    YanıtlaSil
  3. tatlım ben de aynı dertten muzdaribim ne yaparsam yapim gözümün gördüğü renk çıkmıyor fotoğraflarda :((
    Sünger tekniği iyi ki varsın :D
    Bu renklerle çok güzel olmuş matlaştırıcı alır almaz yapacağım aynısından :D

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)