HERGÜNE BİR OJE***CHİNA GLAZE ' BAHAMIAN ESCAPE ' HUZUR MANİKÜR***

9/04/2011 05:18:00 ÖS

Günün ojesi için oldukça geç bir saat... Yarına mı ertelesem diye düşünürken, vazgeçtim ... çünkü ''bayram'' tatil boyunca öyle çok birikti ki ojeler.. Ben bu süre zarfında bir sürü oje sürdüm, hepsi fotoğraflandı lakin paylaşmak için uygun zaman tatil dönüşü beklendi :)

Ben eskilerden değilde , bugün tırnaklarımda olan benim için ''Huzur'' olan China Glaze - Bahamıan Escape ile başlamak istiyorum... Bu ojeyi Alıx Avıen çatlayan oje beyazla manikür olarak kullandım ...


Onun anlamı benim için gerçekten ''huzur'' !! Çünkü gökyüzü ile birebir aynı tonlarda... Sonsuz derin ; mavinin en güzel tonu o .... Bu nedenle çatlayan ojelerden beyazı seçerek , hafif karlı bir görüntü oluşturmak istedim ...




Fark ettiğiniz üzre, küçük tırnağımı şehit vermiş durumdayım ! :( Bu görüntü hiç hoşuma gitmez, hemen tüm tırnaklarımı aynı boy yaparım... Lakin benim küçük parmağımın tırnağı çok hızla uzadığı için bu seferlik affettim hepsini =)





Mavinin çokça tonu var piyasada lakin C.G Bahamiıan Escape gibisi yok , bunu bilir bunu söylerim...
Ben ojemi çok hızlı, titiz hizmetleri olan, daima güncel olan bir çoğunuzun çok iyi bildiği TANACAN MARKET vasitasıyla satın aldım .... Bilmeyenleriniz için, kısa süreli bir üyelik işleminden sonra , satın aldığınız ürün süpersonik hızla ve ince düşülmüş paketleme yöntemiyle güvenle kapınızda...

Renkli günler =)


OXXO .....

Bunlar da İlginizi Çekebilir

1 YORUM

  1. Canım renklere bayıldım! çatlayan ojeyle french muhteşem bir fikir!

    xoxo



    www.heelsaremydrugs.blogspot.com
    www.heelsaremydrugs.blogspot.com

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)