#blogsferyasta AÇIKLAMASI NEDEN PAZARTESİ GÜNÜNE KADAR YAYIN YAPMIYORUZ ?!

10/20/2011 11:09:00 ÖÖ

Dün içimden gelerek paylaştığım düşüncelerim bugün kocaman blog dünyası içinde yayıldı ! Amacım, hadi gelin şunu yapalım değildi bir baktım liste çoğalıyor, herkes benim gibi düşünüyormuş bunu görmüş oldum !


Elbette benim gibi düşünmeyen çoğu kişi de olabilir ... Lakin herkes istediğini yapmakta özgürdür, ben sorgulamam, eleştirmem ! Saygı duyarım ama aynı saygıyı da beklerim !


Peki ben, bizler #blogsferyasta hareketini neden başlattık! sanırım bunu açıklamadık yada tam anlatamadık... öncülerden biri olarak amacımızı anlatma görevi bana düşüyor ..


Dün taslaklarımda bekleyen  ''Her Güne Bir Oje '' yazım yayınlanınca ben kendimden çok utandım ve izleme listemde '' bu ayın trendleri, saç örgüsü nasıl yapılır, elmas zerafeti,komşu kızı,günün kombini,günün alışverişi'' postları canımı sıktı !!! Ve sonrasında bir bloggerın bi haber '' uzun zamandır ilk defa herşeyin yolunda olduğunu hissediyorum!'' , '' aaa gördünüz mü Burberry yeni koleksiyonu yayınlayacakmış!'' gibi gibi twitlerini görünce daha da canım sıkıldı !

Nasıl ki bugün #blogsferyasta hareketini destekleyen arkadaşlara birileri örümcek beyinli yada sıg fkirli diyorsa ben öyle saygısız, terbiyesiz olamayacağım ! Başta da dediğim gibi tercih meselesidir , isteyen katılır ben kalkıp onlara vatan haini nasıl derim !! katlmadı diye öyle mi yani ?  Onun özgürlüğünün başladığı yerde benim ki biter, herkes kendi tercihi ile yaşar... Bu olaya katılmak istemiyordur ama acısı ile yaşar, nasıl sorgulanır !?


Dün Türkiye'de yaşanan acı ölümlere rağmen Flash Tv hala halay çekiyordu, sabah programları, bugün ne giysemler yayında idi ! Ama Alem FM reyting kaygısına düşmeden yayınını kesti , vicdanının sesini açtı ! Buda öyle birşey, kimse Dünyayı kurtaracak değil elbet... Bunları yapınca düzelecek birşey olur mu olmaz mı bilinmez ama! HİÇ BİRŞEY YAPMAMAKTAN DAHA İYİ DEĞİL MİDİR ?

'' Vazgeçtiğin an kaybettiğin andır '' der M. KEMAL ATATÜRK !
Kim ne derse desin hala vazgeçmedim, pazartesi gününe kadar bu konu dışında yayın yapmıyorum...


Bunlar da İlginizi Çekebilir

13 YORUM

  1. Yüreğine sağlık canım benim :( Allah sabır versin ailelerine :(

    YanıtlaSil
  2. canım eline yüreğine sağlık allah hepimize herkese sabır versin tebrik ederim senide :(

    YanıtlaSil
  3. bende destekliyorum teşekkürler nimo..

    YanıtlaSil
  4. yüreğine sağlık nimo bende bloğumda destek verdim...hepimizin başı sağolsun...

    YanıtlaSil
  5. Süpersin Nimo,çok iyi yaptın,aynen senin gibi düşünüyorum, birilerinin evine ateş düşmüşken ayy ne giydim,ne taktım,bak nereleri gördüm postu yapmak benim de hiiiçç içimden gelmiyordu,zaten senin hareketini görmeden önce de kendi çapımda bir yas ilan etmiştim blogumda,aa bi de baktım ki sen çok güzel bir hareket başlatmışsın,hemen onu da yayınladım blogumda...Ellerine yüreğine sağlık..
    Allah hepimize sabır versin,hele de ocağına ateş düşenlere...
    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  6. AYNEN katılıyorum sana içim el vermiyor farklı şeyler yayınlamaya.
    Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  7. hangimizin içinden bişeyler yazmak geliyor ki..
    radyolar yayınlarını durdurup, bazı ünlüler programlarını konserlerini iptal ederken biz de en azından ailelere saygımızı bu şekilde gösterebilirsek ne mutlu bize..

    YanıtlaSil
  8. yazdıklarına katılıyor,blogumlada destekliyorum..!

    YanıtlaSil
  9. Nimo'cum, seni tebrik etmek istiyorum, bu işe çok içtenlikle ve temiz duygularla başladığından hiç şüphem yok benim. Ancak anlayışına sığınarak kendi adıma katılamayacağımı söylemek istiyorum. Bu tip durumlarda, ben şahsen hiçbir tarafta yer almayı tercih etmiyorum. Çünkü ne kadar iyi duygularla başlansa da, olay sonunda birileri tarafından bir nevi ayrımcılığa dönüşüyor ve ben ayrımcılığın her türlüsüne karşıyım. Umarım beni anlarsın. Blogumda yer vermesem de, seni desteklediğimi belirtmek istedim sadece. Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. tebrikler canım, harikasın.Yüregine sağlık.Sonuna kadar destekliyorum seni.
    bilge-ce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Böyle bir fikir çok iyi niyetlerle başlamış olabilir, senin iyi niyetle bu işi başlattığından şüphe duymuyorum ama şu anda yazı yazan bloggerlara vatan haini diye hakaretler ediliyor ve böyle olacağı baştan belli olmuştu zaten. Şu anda bu eylem, başkalarının yazı yazıp yazmama seçimine doğrudan müdahale gibi görünüyor, o yüzden oldukça yüksek sayıda bir blogger kitlesinden çok büyük bir tepki gördünüz. Senin böyle ağır bir tepki haketmediğini düşündüğümden şahsen üzüldüm ama durumu ne kadar açıklamaya çalışsan da artık bazı şeyler korkarım çığrından çıktı.
    Bugünlerde "neşe, mutluluk" temalı yazılar yazmak tabii ki böyle bir durumda hoş kaçmaz ama yazı yazanlara sanki bara gidip vur patlasın çal oynasın eğlenmişler gibi tepki vermek de olmuyor. Moda, makyaj üzerine yazı yazmak, bazı kişiler tarafından eğlenceli lay lay lom şeyler yazmak olarak görülebilir ama özünde tekstil, moda ve kozmetik sektörü üzerine halka haberler ve bilgiler vermektir. (En azından copy paste yayın yapmayan, blogunu ciddiye alan blog yazarları için) Ve bu "eğlence" değil hayatın temel taşlarından biri, en gerekli parçalarından biridir. Lay lay lom bir şey değil, son derece ciddi bir konudur.
    Dolayısıyla halka bilgi hizmeti sunan bloglara yayın yapma demek, bir bakkala pazartesine kadar dükkanını açma demekten farksızdır.
    Bu vatan haini hakaretlerini kimler yapıyor bilmiyorum ama sizden olduğunu da sanmıyorum. Bu durum nasıl çözülecek bilemiyorum...

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)