HER GÜNE BİR OJE *** PASTEL 88 ***

10/17/2011 12:40:00 ÖS

Yeni bir haftaya tünaydın , bu yazımı okuyan herkese yeni hafta aydın olsun :))


hafta sonu yeni oje keşiflerine ayırdım, bir sürü güzel renkler buldum ... Tek tekhepsini göstereceğim lakin önceliği çok merak ettiğim Pastel 88'e bırakmak istedim !





Onu en güzel anlatan yukarıda ki görsel ... Çok şeffaf bir renk olduğu için tonu yakalamak çok zor oldu.

Pastel 88 almanız için en iyi sebep bi kere rengi çok yalın, varla yok arası bir lila. Lakin inanılmaz ince kıvamlı olduğundan tırnağımda 3 kat var ! Haaa ben bununla uğraşırım diyorsanız alın , 3 kat sürülen bir oje saatlerce kurumaz !



Bizim rakı beyazını öper başınıza koyarsınız ! Çok güzel bir ton bu kadar zor olmasaydı keşke :( French yaparken 2 kat olarak alt baz olarak kullanılabilir mesela. Bu şekilde tek başına olduğunda muhakkak 3 kat sürülmeli ....


Siz ne düşünüyorsunuz ? Daha önce kullanan var mı ?



Renkli Günler :)





OXXO ....

Bunlar da İlginizi Çekebilir

1 YORUM

  1. ben böyle tırnakları bakımlı gösteren renkleri çok seviyorum, güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)