2012 KIŞ RENK TRENDLERİ ** '' BUGÜN NE GİYDİM '' HİKAYESİ ***

11/17/2011 04:03:00 ÖS


Bu sezon vitrinlerde sıklıkla ne renkler görüyorsunuz ?
En belirgin renklerin trend olduğu bir dönem adeta...

 '' Yeşil ''
'' Tarçın ''
'' Ayva çürüğü '' / '' Bordo ''
'' Hardal ''
'' Saks mavi ''

Her yeni koleksiyonlarında ilham kaynağı seçen modacılar, '' Kirlenen Dünya, Kirlenen Sular '' konsepti çerçevesinde hazırlanmışlar ...



Verilen mesaj harika değil mi?
Yeşiller ağaçları, maviler gökyüzünü, hardallar,tarçınlar,bordolar ise kirlenen suları anımsatsın diye ...

Bugün ki kombinimde tarçın rengi tulum, yeşil bir hırka ve kemer seçtim..
Benim ki kendi enerjimle ve kullandığım eğlenceli aksesuarlarla beraber pek mesaj veren cinsten olmadı ya :))



Bu iki fotoğraf tamamen '' aaa dur çektin mii ??'' cümlesini kurmadan önceki '' aaa '' :)) Düşünün ki daha cümle bitmeden çekmiş bile :)) Normal şartlarda bu iki fotoğrafı '' ıımmh kötü! '' diye silip atmam lazım dimii !? Biraz gülün istedim :))


 Tulumum kısa kollu ...
Eee havalarda buz olunca :/
Yazlık olan bazı kıyafetlerimi ben mesela kışın çok giyiyorum böyle hırkalar, yada ceketlerle .. Akademiden arkadaşım, '' ayol deli misin donucaaaaan ! '' diye tepki verse de , bu şekilde kombinlemeyi seviyorum !
Peki siz ??

Ha birde kemer mevzu var onu da anlatayım. 
Adil ışıkta çok beğendiğim bu güzel şeyin zincirini gümüş yapmışlar... '' Yeşil ve gümüş ??? '' diye düşündüm içimden. '' Off Adil beni uğraştıracaksın ama napiim çok beğendim '' diyerek aldım....


Aynı tonda ojeyi bulup boyadım :) Keşke önceki halini çekseydim bana hak verirdiniz. Çok ayıp çoook :)




Çok sevdiğim saman kağıdı renklerde yeni sezon çalışmalarımdan biri olan '' Abur Cubur clutch'' ı kullandım..
Bu sıralar ruh halimi öyle yansıtıyor ki ..
Bilirsiniz, ben hep eğlenceli parçalar tasarlamayı, üretmeyi severim! Fakat bu sefer ruhumu kattım :)



Sigarayı bırakalı bir buçuk ay oldu. Hal böyle olunca dakika başı dolabın kapağını açan bir tip haline geldim :)) Hele birde bu vesile ile araya bayramda girdi ! O yediğim kuzu kavurmalar bana '' işte kuzu kuzu geldim '' diyerekten geri dönecek eminim :)))
-'' hah! ağlanacak haline gül Nimo !! ( İç ses )
Cana geleceğine mal gelsin gibi abzürd bir şey olmalı konu ile alakalı.. Şu illetten bir kurtalayımda  !!



Makyajımı da yeşil ve safran tonlarda yaptım ...
Çok konuştum, ben artık kaçayım ;)


RENKLİ GÜNLER ^_^




TULUM : Missİst
HIRKA : Tozlu
KEMER : Adil Işık
CLUTCH : Nimo Stylo

Bunlar da İlginizi Çekebilir

7 YORUM

  1. cantani sevsinler senin ne güzel sey o öyle :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. oyyy tulumun rengi müthişş, yeşillerle harika olmuş.. o clutchı yerim yerim yerimmmm

    YanıtlaSil
  3. O çanta tam yemelik ama nımo yaa :)Acıktırdın beni bak şimdi :)Ojeyle boyaman iyi olmuş yoksa bir işe yaramayacaktı güzelim kemer.Bir de makyajını çok sevdim.Saçının önündeki platinimsi renk de gidince çok daha güzel olmuşsun.Bence böyle daha güzel bebeğim ;)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Guzelgul :)
    - hiiihii :) Çok tşkler <3
    Sevgili Melenk :)
    - Tulumumun rengine bende çok bayıla bayıla atladım zaten !! Turunculardan ziyade daha yumuşak tarçınlar '' al beni al benii '' diyorr :)) Çantamı da yeme yahu :P
    sevgili Süslü ve Pembe Dünyam :)
    - Kemerin ilk halini görseydin daha iyi anlardın... fena idi ! Makyaj konusunda hiç iddiam yok ama paylaş diye çok istek alınca paylaşıyorum , ama anlatamıyorum bile:) Evet bende geri döndüm eski halime, daha keyifliyim :)

    YanıtlaSil
  5. Nimo tulum ve çantanı çok sevdim tulum yazın özellikle süper olur
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ewet ben de yazlıklarımı kışın hırkalarla, kazaklarla giymeyi çok sewiyorum... bana da "deli mi bu? bu soğukta giyilir mi?" diye tepkiler geliyor =) ama napıyım sewiyorum =) tulum, çanta hele kemer bir harika =)

    http:// eddamy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ojelerle tırnaklarım hariç her şeyi boyama hastalığım var benim :D
    kombin güzel çanta özellikle
    makyajına bayıldımm

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)