BUGÜN NE GİYDİM ? *** BLUE POWER !

11/25/2011 01:36:00 ÖS

Gelelim haftanın son gününe..
4 saatlik bir yolculuk bekler bu kızı! Bir saat sonra yola çıkacağım halde gelip günün ne giydim yazısını yazarım, öyle de çalışkan ve güncelim yani :D




Cuma günleri zaten genel olarak şarjımın tükendiği günlerden biri,  birde üzerine Bursa' ya gitme planı çıkınca iyice ters düz oldum :/ 
Bu nedenle sabah uyandığımda kendimi biraz kırık hissettiğim günlerde, eğlenceli şeyler giyerek evrenden enerji çağırmaya çalışıyorum .... Yapılanın tam aksine bende ki uygulama, zorda olsa :)


Şirinler benim için çocukluğum demek!
Hatta öyle ki hani fragmanında '' eğer uslu bir çocuk olursanız şirinleri görebilirsiniz '' cümlesine aldanıp yaramazlık yapmaz, annemi üzmemek için çabalardım :) Her pikniğe gidişimizde '' ne zaman görürüm '' diye beklerdim :)
Çocukluk işte !

 Hayatta muhakkak iyilerin olduğu kadar kötülerinde olduğunu ilk defa öğrendiğim yer şirinlerdi ! 
Gargamel!
Huysuz, kötü ve çirkin adam !
Sahi hazır itiraf etmeye başlamışken o zamanlar çirkin insanlar hep kötüdür sanıyordum, gargamelden yola çıkarak :)))
 Çocuk olmak kadar güzel bir şey yok!
Kötü insan o zamanlar = Gargamel idi ...
Oysa ki ...
Sadece Gargamel olsa :/


 Flimi izlemedim çünkü onu sevgilimle izlemeyi planlıyoruz,fakat meraktan öleceğim ! Bir araya gelip izleyebilirsek izlemek için sabırsızlandığım animasyon flimlerin başında :)





Kesinlikle yapamayacağım ahh keşke yapabilsem dediğim manikürün sahibinin görselini paylaşıp kaçayım :)

eee artık yolcu yolunda gerek :)



BLUZ: TOP SHOP
PANTOLON: MAVİ


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

9 YORUM

  1. Ceren'cim bluzuna bayıldım. Öperim çok:)

    YanıtlaSil
  2. çok cici görünüyorsunnnn. bende bu haftasonu sonunda şirinleri izleyebileceğim sanırım. güzel bir tesadüf oldu :) yalnız manikür şahane görünüyo, bizde yapabilsek keşke :S

    yalnız makyaj çok hoş duruyor;)

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  3. ay o tırnakları görünce benim nefesim daraldı, o nasıl bi sabırdır öyle.. senin o şirin bluzunu severim ben sevimli böcük. kız bigün ankaraya gel de şöyle hoplamalı zıplamalı pozlar verek senle :D

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker olmuşsun yavruuum :))) O şirinler sweat nası tatlıdır öyle yaaaa !!

    YanıtlaSil
  5. senin şirin şey seni:))

    ee örelim sana bi şirin bebek:))

    YanıtlaSil
  6. tırnakarına bıttım super olmus :))

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, sen de bloguma katılırsan cook sevınıırm.

    YanıtlaSil
  7. Cok datlu olmussun şirine;) bu arada tirnaklar mikemmel olmus ;)

    YanıtlaSil
  8. ceronimo ya nasıl severim bende smurfs .. yolculuk için en rahat kıyafet... bursanınkeyfini çıkar şekeri..

    ama o ojeleri nerden bulduysan yap ta bize de anlat pls.........

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Chilek :)
    - Miihmihii :) bende bayiliyorum kii <3

    Sevgili SWL :)
    - canim benim begenmene pek sevindim ...

    Sevgili Minikku$ :)
    - ayy dimi ya, sadece sabir olsa yine iyi! Yetenek $art,bak bende sabir varda noluyor :)) Evet ya, evet yaparsak ancak senle yapariz, iki catlat niiihnih;)

    Sevgili Junkhead :)
    - ozgem te$ekkur ediyorum, kocaman kocaman :) Cartoon a$kina ;P

    Sevgili Yaseminkale :)
    - evet ya yahju sen beni unuttun zaten artik baksana , bi $irinler $apkasi du$unuyorum aslinda ;)

    Sevgili Modakulisi :)
    - dimi dimi bede bayildim inan ki. Yetenek olsa ;)

    Sevgili Trendkolik:)
    - $imariyorum yeter uleen :) Du ben sana aci bi kahve yapicam oyalama beni :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)