NAİL ART İÇİN DÜNYA PARA ÖDEMEK YERİNE, SİZ NEDEN YAPMIYORSUNUZ?

11/15/2011 01:56:00 ÖS

'' Her güne bir oje '' köşemin, her gün yayına giren yazılarını bekleyen, özleyen çok kişi var... Biliyorum. Lakin önce sizlere bir çok blogta gördüğünüz, tırnağa uygulanan, kolay desenler nasıl yapılıyor bir anlatmak, göstermek istiyorum!

Bir çoğunuzun duyduğu veya şimdi duyacağı '' KONAD '' aslında Türkiyede nasıl kalıplaşmış bir sözcük olan '' Nescafe '' gibi.. Konad bir marka, bu uygulamanın adı nail art yahut stamp işlemi olarakta kullanılabilir !!

Peki nedir bu ?
Televizyonlarda, dergilerde o süslü tırnaklar için bir güzellik merkezine ihtiyacınız yok... Tabir-i caizse , patates baskı yapardık ya , tıpkı o :)



NAİL ART TIRNAK SANATI SETİ bu diskleri ekim ayında gönderi fakat araya giren şehit, deprem haberleri ile, tadım pek olmadığından ne uygulayabilmiş, ne de sizlere gösterilmiştim ....





Şimdi bunlar nedir, ne olacak, nasıl olur sorularınıza bir bir cevap verecek bir paylaşım yapacağım. Fakat önce ben disklerimle neler yapmışım bir görelim mi?








Disklerin üzerinde gördüğünüz tüm desenleri bu şekilde uygulayabilirsin , yaratıcılık tamamen size kalmış !!

Desenleri düzgün , net çıkarmak için, baskı ojesi kullanmak gerekiyor! Fakat ben bu disklerde kullanmadım.. Diskler, Konad marka olmadığından, genel numaralı yok..

Nasıl yapılır videosunu izlemek , nereden alınır incelemek isterseniz nailarttirnaksanatiseti.com uğramanız yeterli..


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)