NİMO DOGO STORE' DA ! ****

11/29/2011 02:10:00 ÖS

 Bir mağaza düşünün !
Evet, düşünün düşünün ...!
İçine girdğinizde hem hayatınızı renklendirecek eğlenceli tasarımlar hem çok yaratıcı hem de size özel tüm ürünleri bulabileceğiniz bir mağaza !
Nasıl keyifli olurdu değil mi???

Sanki bunların hepsi '' DOGO '' yu gösteriyor !


 Böyle bir yer var ve yerimizde oturuyoruz, mümkün mü?  Tası , tarağı toplayıp Dogo' nun yolunu tuttum elbet :)


 Takipçilerim bilirler, nerde bir çizim var nerde bir karikatür var bayılırım ! Yaptığım kendi ürünlerimde kullandığım kumaşlar olsun, logo ve site içi gadgetlerim hep bu şekilde kullanırım ! Bir an önce içeriye girip ekiple tanışmak için can attım :)




İçeri girdiğimde karşıma çıkan bu özel çerçevelerle fotografım olmazsa olur mu hiç, hemen istiyorum dedim :))

Yaptıkları tasarımlar çok eğlenceli, evet ! Ama bakalım bu ekip nasıl çalışıyor, hangi işi kim yapıyor ?


3 katlı bir ofis Dogo Store, tek tek gezdik :) Tasarımcı arkadaşların iznini alarak onların fotoğraflarını çektim ... Sonuçta en büyük alkışı hak eden, bu beyinleri tanımak lazım :)


Ortaya çıkan her şey kadar kendileri de çok enerjik ve renkli bir ekip . Bunun yanı sıra çalıştıkları ofislerine bakar mısınız ? İnsanın burda canı sıkılır mı yau ? :D



Geleliim bana !
Önüme konan bir sürü Dogo ve hangisini alıp çıksam, oii çok zor !!



Yanımdan hiç ayrılmayan bu arslan parçası , sevimli şeyin adı YODA :) 
Ofisin maskotlarından 2. beyefendisi :)




Blog dünyasında adım çıktı bir kere '' Türkan Şoray '' diye öyle gidiyor hadi hayırlısı derken ben bu oxfordları  görürsem, almadan durur muyum ?
- Tabii ki aldım ;)

Bi kere inanılmaz rahat ! Yaklaşık 2 haftadır benle, ayağımda ayakkabı var mı yoksa çorapla mı çıktım bazen düşünüyor, ayaklarımı kontrol ediyorum... Numara sorunu yaşamadım, 39 giyiyordum, gittim 39 giydim cuk oldu.. Zamanla az biraz esneme yapıyor, doğru. Buçuklu numara giyenler bu konuda dikkat edebilir!


'' DOGO '' ismini ofisin biricik oğlu Dogo' dan alıyor :) Golden cins, oyuncu bir köpek. 5 dk yanınızda durmuyor, sürekli oyun ve koşuşturmaca peşinde ... Burda ayağıma bıraktığı topu ile bana '' hadi bırak şunları da at şu topu, oyun oynayalım ! '' mesajını veriyor .))





'' YODA '' ise tam aksine :)


İstanbul aşkı bende bambaşka ! Sevdiceğim, hayallerim hepsi o şehirde ... Bu durumda bu benim olmalı, aklıma koyarak geldiğim Dogo' lardan biri de o idi zaten :)





Önümüz kış, bu nedenle bir sweat alınanlar arasına eklendiii ! 

Dogo ilk kez '' Turqs'' koleksiyonuna yayına soktuğunda kış içinde yapsalar keşke demiştim, görünce nasıl mutlu oldum anlatamam... Yumuşacık ve sıcacık ! Ahh, üstünde birde İstanbul / Taksim yok mu? :)


Gitmişken ekipten bir Osmanlı Tokatı teknikleri öğrenmemek olmazdı ! Zira Dogo ne demiş '' MİRASINA SAHİP ÇIK! ''


Günün sonunda çoook eğlenceli bir sürü dogo ile ayrıldım, üzülerek ve enerjileri bana hafta sonu bomba etkisi yarattı :)
Teşekkürler dogo ....


Tam kapıdan çıkarken birde ne göreyim, bizim oyuncu arkamdan sesleniyor !
İşte assolist DOGO :))



Haaaa !
Unutmadan...
Bir gün her şeyden sıkılıp, biraz nefes almak adına, çantanızı alıp gitmeye karar verirseniz, bunu alın gidin olur mu ? 
;)

Yakında sizleri de Dogo' layacağım, takipte kalın :))


SİTE İÇİN : www.dogostore.com
FECBOOK SAYFA İÇİN : http://www.facebook.com/DOGOFAN
RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

16 YORUM

  1. Oxford tam da sana uygun olmuş hakikaten güle güle giy canım:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Chilek :)
    - Dimii dimi :) Te$ekkurler canim :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy bende bu dogolara bayılıyorum yaaa:) ofisde insanlarda çok eğlenceli duruyor hele esas olan dogoya bittim
    yani çalıştığım yerde bi golden olsa aklımı yerdim sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. Süper bir post olmuş kuzumm:)
    Dogolarda senin için yaratılmış resmen :)) öptüm kocamnn

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Yildiz :)
    -evet, ekip inanilmaz eglenceli , ben yine onlarin cilgin hallerini koymadim, gulmekten cenem agridi :) sadece dogo degil, yoda da cok tatli :)

    Sevgili Chichom :)
    - Canim benim cok te$ekkurler, begenmene cok sevindim, bizim icinde cok eglenceli idi :) Oxfordlarima bayiliyoruum !

    YanıtlaSil
  6. bekliyoruz dogo lanmayı cnm

    YanıtlaSil
  7. oxfordlarına bayıldım kuşum, tam senlik, tam benlik de aynı zamanda:) dogo ofisine gitmişsin, ne keyifli bi aktivite olmuş. ben de orda olabilmeyi isterdim. sen dogolarla ilgilenirken ben ordaki tosuncugu severdim, sonra sen onu severken ben dogolarla ilgilenirdim:)) ahaaha dal sarkar kartal kalkar gibi oldu:P öperim kuzucan

    YanıtlaSil
  8. Oxfordların harika tatlım.Bu arada ben tosunuda alır çıkardım herhalde.Çok tatlııııı :D

    İlk giveaway'im için bloğumu ziyaret edebilirsin :)

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil
  9. nimoooooooooooooooooo sen tam bir delisin kuzum yaaa sabah sabah ana sayfada dolaşırken bi baktım dogo ve nimo yanyana aha dedim bizim nimo benim oğlumun cinsini keşfetti can havliyle posta tıkladım ki birde ne göreyim ayy pek eğlenceli bi post olmuş bu kuzu yaaa ama bişey diyim aramızda kalsın çok kıskandım dogo ekibini neden benimde öyle bir ofisim yok neden öyle bir ofisin içinde oğlumla çalışamıyorum ühühühühühü :(( :)

    YanıtlaSil
  10. nimo çok eğlenceli bir yazı olmuş yeni ayakkabılarına bayıldımmmm ama çok güzel hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. kızm böyle üst üste post yorum yetirşeimiyorum sana.... şikette zaten yorum yapmak yasaklı ...

    dogo ya alasım vardır zaten sende tuz biber oldun ...

    öperim

    pg

    YanıtlaSil
  12. süper tatlım süperrr olmş dogolarında harika!

    YanıtlaSil
  13. kendim kullanmasamda seviyorum böyle ayakkabiliari.. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. ben de baharda dogolanmak istiyorum :)) çalışma ortamı da çok güzelmiş, nasıl böyle eğlenceli tasarımlara imza attıklarına şaşırmamalı :)

    YanıtlaSil
  15. bayıldımmm, ya bu Dogo ne zaman kurulmuş

    YanıtlaSil
  16. bende bugün dogolandım. Kargoyla aldığım dogo çantamı kapıda ödeme imkanı sundular bir de. :)Siteden sipariş ettiğim ürünün sitedeki görselinden çok daha iyi buldum hem de. Eksiği var fazlası yok yani. :) Seni keşfettim ama bundan sonra artık benimde favorim dogo.

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)