OJE SEVERLER İÇİN '' KONAD '' TAVSİYE ****

11/21/2011 01:57:00 ÖS


Sizlere geçen günlerde '' Konad '' yapımı nasıl olur anlatmıştım...
Gelen disklerim için özel ojemin olmadığını, normal ojelerimle yaptığımı da eklemiştim.. Bunu gören sevgili ÖZGÜRCE PAZARLAMA imdadıma yetişti.. 


Stamp ve sıyıracım olmasına rağmen bana gönderdikleri her şey orijinal, bandrollü '' Konad '' marka idi .. İnanılmaz memnun kaldım.. Hani derler ya '' ucuz etin yahnisi '' diye, o hesap! Üç kuruş fazla olsun orijinal olsun... Diğer sıyıraçla disklerim çiziliyordu misal şimdi öyle bir problem yaşamıyorum ...



Bunlar gelen yeni konad marka disklerim :) Malum önümüz yeni yıl , sevgililer günü ... Konsept yapmak için seçtim :)
 Normal oje ile çektiğim sıkıntılar dün gibi.. İnanın bana eziyet imiş !! '' Konad '' özel özeleri tırnağa öyle bir yapışıyor ki bazen üzerine top coat sürmeden çıkıyorum günlerce dayanıyor !! Müthiiişş ... Zamanla tüm ana renkleri alacağım.. Benimkiler 5 ml , ÖZGÜRCE PAZARLAMA' DA 10 ve 15 ml bulabilirsiniz !





Bu 3 renkteki oje, desen yapımı için değil , normal ojeler... Ben '' Honey Pink '' ile beyaz renkli konad ojesini seçip, m59 diskteki kar tanesini kullandım ...



Tüm disklere BURADAN ulaşabilirsiniz ...
Özgürce pazarlama' nın ekibi çok sıcak, hemen tüm maillere geri dönüş yapıyorlar...
Alışveriş sırasında hiç sorun yaşamazsınız çünkü çok hızlılar... Bana gelen hiç bir ürün zedelenmeden geldi ki bilirsiniz diskler ve ojeler çok hassastır!

Pek yakında size bir sürprizim olacak ;))


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)