ZFASHİON ZELİHA TUTARKABAN '' ARA SICAKLAR '' YENİ KOLEKSİYON !!

11/16/2011 02:49:00 ÖS

Zeliha Tutarkaban !!
Bu isim size ne hatırlatıyor ???

Kendine soruyorum,
'' Zeliha kim ? '' diye bakın ne diyor.

- hani derler ya küçücükken başladım ben bu işe diye iste benim hikayem de aynen böyle başladı.


Üniversitede çok farklı bir bölümü bitirdikten sonra başladım hayallerimi gerçekleştirmeye.2 sene boyunca moda tasarım eğitimi aldıktan sonra bir iki tekstil firmasında staj , Zeynep Tosun , Özlem Süer gibi çok iyi tasarımcılarla çalışarak kendimi geliştirdim.Ve şimdi de kişiye özel tasarımlar yaparak ve dönem dönem yeni koleksiyonlar çıkararak zevkle işimi yapmaya devam ediyorum.


 Benim için her yeni koleksiyon yeni bir başlangıç demektir , kendi özünden çıkmadan yaratılan yeni bir tarz , yeni mutlu kadınlar demektir.Bu koleksiyonumu hazırlarken de diğerleri gibi çok heyecanla ve büyük bir hevesle başladım.umarım aynı heyecanı fotoğrafları gören herkese de yansıtabilirim.Bakan 100 kişiden 1 kişi bile beğense bu benim için yeni bir heves ve yeni bir mutlu kadın demektir.




Tarz mı dersiniz yoksa sadece görüntü için mi ?
Hobi mi dersiniz yoksa yaptığı iş mi ?
Anlık mı dersiniz yoksa süreklilik mi ?
Parası mı dersiniz yoksa zevki mi ?
Hepsi mi dersiniz yoksa hiçbiri mi ?
Hiç fark etmez moda benim için görüntü , iş , hobi , sanat , para , güç , zevk
Aslında tam olarak moda benim için YAŞAM ŞEKLİ .......


ZELİHA BENİM İÇİN ÇOOOK ÖNEMLİ BİR KİŞİLİK ! 
Kardeşçe aynı işi beraber yapabildiğimiz, destek olabildiğimiz yegane insanlardan ...

Bundan öte yaptığı her parçaya bayıldığım, saygı duyduğum bir tasarımcı ! 
Şuan '' Yıllar Sonra '' dizisinde , Burcu kara' nın karakterini giydiriyor.. Daha mazimizde var. O dizilerin gizli kahramanlarından ;)


Gelin hep beraber '' Ara Sıcaklar '' adı verdiği yeni koleksiyonunu inceleyelim ...














Zeliha Tutarkaba'a ulaşmak, tüm tasarımlarını görmek için  FACEBOOK HESABINA tııkk tık ...


Tüm parçalar adetli, kişiye özel.. renk kartelası öyle geniş kii ! Yakında beni bir '' Zfashıon '' ile görmeniz mümkün :)

Unutmadan çekimleri sevgili Onur Ulu gerçekleştirdi .. 
Nasıl şahane !!!
RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

  1. çok şık modeller.elinize yüreğinize sağlık.
    fotoğrafçınızı da tebrik etmeden çıkmayayım görüntüleme süper

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş hayırlısı olsun... emek bunlar emek ...
    http://eatcinemashoppingbypg.wordpress.com


    sevgiler,
    pg

    YanıtlaSil
  3. HEPİCİĞİ HARİKA :)

    http://sonsuzadekyanlz.blogspot.com

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)