KİRPİK UZATMA ÜRÜNÜ EEOSE NEDİR ***

12/19/2011 02:26:00 ÖS

Bazı blogger arkadaşlarımda, aslında bir göz hastalığı için kullanılan damlanın , kirpik uzatma amaçlı kullanıldığını gördüm, gördük ! 
Biliyorsunuz ki eski çağlardan bu yana kirpik ve kaş güzelliği kadınların estetikle ilgili en önemli konularından biri.. Bu yüzden kirpikleri olduğundan uzun ve gür gösterecek, rimel, göz kalemi, kirpik besleyici ürünler ve yağlar, takma kirpik, kirpik kıvırıcı, ipek kirpik, kirpik perması, hatta kirpik ekimi gibi kimi zahmetli ve acılı, kimi ise geçici birçok yöntem deniyoruz! 

İşte bu hızla eczanede aldım soluğu.. Bahsettiğim ürün Lumigan.. Aslında hata hiç birimizde, google yazdığınızda sadece kirpik uzatıcı bir ürünmüş gibi karşınıza çıkıyor... Aksi gibi göz tedavisinde kullanılan bir ürün imiş ve eczacı bayan bana '' delirdin mi sen '' dedi ! Uzun vadede deri ve akciğer kanserine kadar sonuçları var dedi ...
İnanılmaz korktum, ya uyarmasa idi beni, tanıdık olmasa '' ne için '' diye sormayacaktı bana ....


'' İlla kirpiklerim uzasın diyorsan sana EEOSE öneririm, en azından bu amaçla üretilmiş bir ürün ''  dedi

Sosyal mecra üzerinde takip eden arkadaşlarım bilirler, hafta sonu elime geçti  EEOSE. 




Kullanmaya başladan elbet ki öncesi sonrası karşılaştırmaları için kirpiklerimin ilk halini fotoğrafladım...
Detaylı olarak burada her haftanın ilk günü, düzenli olarak yazacağım


Ben '' aaa aman ne güzelmiş '' demek yerine siz işe yarıyor mu yaramıyor mu söyleyeceksiniz :)

EEOSE 2 haftada bie % 25 uzama vaat ediyor, bakalım...


Paketin içinde 6 haftalık kullanımlık şişe losyon, tek kullanımlık çubuklar ve yedek kapak çıkıyor.
Piyasa satış fiyatı 93 TL.
Sitelerinden online olarak satın alabiliyor, aynı zamanda aldığınız ürün sahte mi değil mi diye üzerinde bulunan kod ile siteden kontrol edebiliyorsunuz .

BURAYA TIKLAYARAK sitelerinde daha detaylı bilgi bulabilirsiniz..
Her hafta artık burada gerçekten işe yarıyor mu yaramıyor mu detaylı olarak göreceğiz :)


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

13 YORUM

  1. ayy çok merak ediyoruum ben ya 2 hafta sonrasınıı!!! :)

    YanıtlaSil
  2. amanın nimocum kurtardın bizi bende lumigan almayı düşünüyordum acayip tırstım şimdi sen öyle diyince.
    Sonuçları merakla bekliyorum tatlım. Kirpiklerin uzamasına ihtiyacım var vallahi :)

    YanıtlaSil
  3. Merakla bekliyorumm. :)

    YanıtlaSil
  4. SAKIIINNNNN!!!! KIZLARR, SAKIIINNNN! ENİŞTEM TANINMIŞ BİR GÖZ DOKTORU.AMANN DERİM.ÇÜNKÜ BU MEVZU 2-3 SENE ÖNCE GÜNDEMDEYDİ.O ZAMAN BİZE HER KÖTÜLÜĞÜNÜ ANLATMIŞTI.AMAN NOLUR BU İNTERNETTE MİLLETİN FORUMLARDAKİ YORUMLARIYLA UZMANINA, PROFESYONELİNE DANIŞMADAN BÖYLE İLAÇLARI ALMAYIN.ÇÜNKÜ ENİŞTEMİN BU İLACI AYNEN KİRPİK AMAÇLI KULLANAN HASTALARI OLDU VE GÖZLERİNİ DAHA DOĞRUSU GÖRME YİTİLERİNİ %90LARA KADAR KAYBEDENLER OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  5. ASLINDA KİRPİK VE KAŞ İÇİN BAKIN BU POSTUMDA BAHSETTİM GEÇEN YIL:-))

    http://papis-style.blogspot.com/2011/01/faydali-bilgi.html

    EN DOĞALI HİNT YAĞI. SEN BU ALDIĞINI DA BİR DENE BAKALIM NİMO BİZE DE RESİMLE LÜTFEN İLK HALİ VE 2 HAFTA SONRAKİ HALİ DİYE.

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ MİA :)
    -canım ben kadar herkes heyecanlı ölmez sağ kalırsam yazıcam :))))

    SEVGİLİ SSDESİGNBUTİK :)
    -Bak hemen altta papiş Hülya yorumuna bak, aman deyim alma.. Ben birebir yaşamış birinin hikayesini duydum da o kadar yazmak istemedim.. Bu ürün en azından bu iş için ;)

    SEVGİLİ BAĞLACOLANKİ :)
    -hadi bakalım 2 hafta sonra tam bugün görüşelim o halde :)

    SEVGİLİ PAPİŞ :)
    -Hülyacım iyi ki yazdın annem ... En azından lumingan ile ilgili bir şahidim var... Adamalar o ilacı katark hastalığı için yapmışlar biz kirpiklere sürüyoruz :)) Vallahi allah razı olsun kadından bana biiir biir anlattı.. Zokayı yemiştim fenaaa :(

    YanıtlaSil
  7. amanın nimo tüylerim diken diken oldu okurken :)

    iyi ki de almamış kullanmamışım nolacaktı yoksa :)

    Sağol kuzum sanada da papişe de öperim :)

    YanıtlaSil
  8. Bence de Nimoyu dinleyin kızlar EEOSE bu iş için yaratılmış bir ürün tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Lumigan kullandığını iddia eden benim gördüğüm bütün blog sahipleri ipek kirpikli fotoğrafları koyup bir de baaak nasıl uzadılar acaip kıvrıldılar yazmışlar, amaç nedir sahiden anlamadım ve çok kızdım! Bunun içeriğini bilmiyorum umarım zararlı bir şey yoktur içinde (:
    Takipteyim (:

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten mükemmel bir ürün olduğuna inandığım için hemen sipariş vericem.

    YanıtlaSil
  11. Sonucu ogrenebilirmiyiz??? 11' ci gun 0 fark ve sag goz kapagim sisti suanda, ayrica

    YanıtlaSil
  12. Sitelerinden online olarak satın alabiliyor, aynı zamanda aldığınız ürün sahte mi değil mi diye üzerinde bulunan kod ile siteden kontrol edebiliyorsunuz . demişsiniz nerden bakabilirim ?

    YanıtlaSil
  13. Hani bunun 1 hafta sonraki fotoğrafı bulamadım da link atar mısınız merak ettim

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)