YENİ YENİ PAPİLER VE YENİ BİR KEŞİF '' GEZGO.COM '' ****

1/18/2012 01:30:00 ÖS


Hafta başında sosyal mecralarda minik minik paylaştığım yeni papilerim ve sizi yeni bir site ile tanıştırmak istiyorum hanımlar ...

Online alışverişte en çekinceli yapılan alışveriş şüphesiz, ayakkabı ! Fakat karşıma öyle bir site çıktı ki '' ne olursa olsun '' diyerek atladım :)
Bahsettiğim iste ''  gezgo.com ''


AHS,Arow,Atilio,Canzone,CAT,Cats&TheCities,Cavello,Conteyner,Corvette,DOGATI,Dolfy,DSN,Efemme,Floor,Freelora,Genesis,GEZ,Gezgo,GRP,Guiza,HarleyDavidson,KeepKids,Kinetix,M.P.oneMascaro,MCP,Metropolpolis,MP,MUYA,Osaka,Passport,Pierre Cardin,Polact,Şiringenç,Smash,TrackerUltra Sole,Vision Paris ,Vogueartgibi bir çok markayı bulabiliyorsunuz...

Her kadının muhakkak sahip olması gereken, kurtarıcı olarak gördüğüm , renk renk stilettolar var misal .. Üstelik fiyatları da çok cazip.



Biliyorum ki bir çok küçük şehirde çeşit olmadığından , alınabilecek ürünlerde pahalı. Misal geçtiğimiz bayram Ordu' ya gittiğimi yazmıştım. Yanımda botumu getirmedim, havada yağışlı, ee evde var , şurdan uyduruk bir bot alayım dedim, aboooooww ne mümkün en ucuz bulduğum şey 80 idi, o da ağlanacak halde :)
Bu nedenle, fiyat sıkıntısı ve çeşit sıkıntısı çekenler için harika bir site.
Ayağıma olmadı ne yaparım diye düşünmeyin, aldığım botlar büyük geldi, aynı gün geri iade yaptım ertesi gün kargomu vermişler ...

Ekip inanılmaz hızlı, ürünlerinin kalitesi de çok iyi ... Fiyatlar mükemmel, çeşit çok, müşteri hizmetleri hızlı..
Daha ne olsun ??
Misal bir sonraki alışveriş için bunları listeye aldım bile ;)



Bakalım ben bu ay gezgo.com 'dan ne ciciler almışııııım :)




Ucu metal ayakkabı arayışımın nasıl sonlandığını hatırlıyorsunuz dimiii ?
Bir DIY projesine dönüşmüştü... KaçıranlarBURADAN bakabilir ;)
Bunları sitede görünce kalbim çarpamaya başladı. Benim gibi arayıp tarayıp, bu sezonun trendi olan bu ayakkabıları bulamayanlara müjde, 3 farklı renkte gezgo.com da mevcut :D




Bunlarda bu sezon karşı koyamadığım yeşil aşkımın bebeği :)) 

NASIL BULDUNUZ ?

İki ayakkabım inanılmaz rahat, pahada iyi, mutlu bir alışveriş sonrası dolaba sığmayan ayakkabılar...
Bi kadın başka ne ister ki ;)


Haa canlar, mutlaka bir gezgo.com şööööyle bir turlayın, bakmazsanız pişman olursunuz benden demesi ..

RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

7 YORUM

  1. Ayy Nimom, süper post :) Ben de dün keşfettim bu siteyi,2-3 kez girip girip baktım :D Fiyatlar süper hakkaten, baktıkça alasım geliyor ama biraz tutucam kendimi :)) Güle güle giy iki cicini deee !

    YanıtlaSil
  2. Valla çok uygun yarasın kuzum bir dene bakalım uygun diye Shoe Tek gibi iki günde kıçı başı yamulmaz umarım bu arada nokta koyduğun videoya çok güldüm de bir daha çekersen sonunda bye falan de havada kalmasın balım benim mucx

    YanıtlaSil
  3. SEVGİLİ JUNKHEAD :)
    -hANİ DIŞRI ÇIKIP YORULDUĞUNA DEYMEYECEK DERLER YA , aynen öyle..
    Her tarzda ürün vare, gerçekten fiyatları çok iyi denedim, aksilik yaşadım ama hemen değiştirdiler..
    Çok memnun kaldım, ilk gezgo.com bakarım bundan sonra bende :)


    SEVGİLİ EDİM :)
    -Annem sağolasın :) Ben ayakkabının hemen eskiyenini seviyorum, bir daha almaya bahanem olsun , mihii :)
    şaka bir yana shoetek hiç papim yok. şimdilik bayağı sağlam görünüyorlarlar ama cortlarsa yazarım ;) bilirsin ;)
    ehe ama ben o videonun ikincisini çektim tüm hataları düzelttm ikinciyi izlemedin miiiii? :))

    YanıtlaSil
  4. uuuuuvv ayakkabı aşkına, bu postun benim çıramı yakıcak ((: yeni cicişlerin harika, babete bayılmak ve hemmen siteye kaçmak ((:

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan çok güzelmiş ikisi de:) Hergün yenisi ekleniyo internetten alışveriş üzerine bu sitelerden, batırcaklar bizi o olcak :D

    Bu arada bardaklaşma etkinliğime katılmak istersen bloguma beklerim :9

    http://madamdogonc.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ne güzellermiş papilerinnn, güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  7. SEVGİLİ MELENK :)
    - YAAA OOH CANIMA DEYSİN ;) Böyle çıraya can kurman, hepse yaksak keşke .) papiler çok rahat ve inanılmaz güzel vallahi

    SEVGİLİ MADAM DÖ GONÇ :)
    -takip etmek zor oldukça, haklısın cnm. Bu nedenle keşfettikçe yazalım :)

    SEVGİLİ J.D :)
    -hiiiy :) çook teşekkürler cnm :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)