HER GÜNE BİR OJE *** CHİNA GLAZE DOROTHY WHO? ***

2/28/2012 12:30:00 ÖS


Size Tanacan Kozmetikten kampanya ile aldığım ojelerimi BURADA göstermiştim.
İlkini yayımladıktan sonra geldi 2. ojeye ;)
ne ne ne ?
China Glaze Dorothy Who?

 

Mavi simlerin şişeye sıkıştırılmış hali. Dışından bakınca çok daha koyu fakat sürdüğünüzde daha yumuşak bir mavi. Ben onu hani vardır ya bazı insanlar dışarıdan sert görünür ama tanıdıkça anlarsın, yumuşacıklardır, bu duruma benzettim :)


İl katı sakin saydam bir renk. Mutlaka 2. katı istiyor ben 3 kat sürdüm tam rengi görmek için. 2 kat yeterli olabilirdi ama şişe üzerindeki rengi elde etmek için 3 kat sürmek şart.
3 kat olmasına rağmen kütür kütür olmadı, yine de çok ince bir tabaka oldu..


ONU EN ÇOK GÜNEŞ IŞIĞI TIRNAKLARINIZLA BULUŞTUĞUNDA SEVECEKSİNİZ.
Öyle güzel göz kırpıyor ki ....


3 kat sürdüğümüz için tabii çıkarmam zor oldu, her simli oje gibi. Eğer simli oje seviyorsanız çokta umrunuzda olmuyor çıkarma aşaması çünkü bol asetonlu pamuğu biraz bekletince parmakta şııp diye çıkıyor zaten ;)

Benim çok sevdiğim simli ojelerimden biri oldu Dorothy Who?
Siz nasıl buldunuz?

Bide sanki bir türk markasındaki ojeye benziyor, sizce hangisine ???

Bunlar da İlginizi Çekebilir

2 YORUM

  1. bayıldım ben bu renge! ayrıca anlattığın insan tipine tam uyuyorum, hahah karakterime uygun bi oje de bulmuş oldum :D hangi türk markasının ojesine benziyor onu çıkartamadım ama bulanlar hemen yazsın, denemek istiyoruum! :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım bu renge ;)
    nerde bulabilirim?

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)