GOLDEN ROSE 4' LÜ FAR PALETİ VE MAKYAJ ÖRNEĞİ ***

4/26/2012 01:30:00 ÖS


Bordo tonlarda far arayışımın sonucu tanıştık kendisiyle. Tekli istediğim tonda bulamayınca bu dörtlü olanı almak zorunda kaldım. Sonrasında diğer 3 renginde kullanılabilir olduğunu gördüm.


Dore, pudra pembe, kahve ve bordo renklerin olduğu, toprak tonlu bir palet diyebiliriz ona :) Ben bordo makyajı siyah renkler ile yapmak istedim aslında, bu paleti almışken hep birlikte nasıl günlük bir makyaj yaparım derken bişicikler çıktı ortaya. Vakit ve en önemlisi kullanmak için uygun ortamı bulur bulmaz siyahlı bordolu versiyonunu da yapacağım ;)
Fiyatı çok cüzi 20 TL!





Dore ve pudra pembe renkleri aydınlatıcı yada tek far olarak kahve bordoyu gölgelendirme olarak kullanabilirsiniz. yada şekil 1a örneği ben gibi hepsini bir arada ;)
Hı, olmaz mı ? :)


Bu paletin gece versiyonu içinde söz verip, kaçıyorum :)))

RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

  1. bu bende de var, aynen sadece gülkurusu renk için aldım:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir uygulama olmuş nimo!:) renklerin herbiri birbirinden hoş:)

    YanıtlaSil
  3. anaa 20 tl mi dedin sen? Golden Rose annene gel yavrımm :)
    Çok yakışmış güzelim hep kullan bence :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)