HER GÜNE BİR OJE *** CHİNA GLAZE FIRST MATE/ KİRLİ PARLAK LACİVERT ***

4/02/2012 10:30:00 ÖÖ


Haftanın ilk gününden sendromu yüksek, hatta benim için tavan yapmış, uykusuzluğum dibine vurmuş Pazartesinden herkese merhaba :)
Sizde durumlar nasıl?
Hafta sonu öyle bir şey yapmasamda kafam dolu olduğu için uykuya zor dalam sorunu başladı bende, hadi hayırlısı bakalım :/

Bugün size şahane bir lacivert-mavi ile tanıştıracağım. China Glaze First Mate çok alsam mı almasam mı , Pastel 11 ile benziyor mu diye gel gitler arasında gidip geldiğim fakat sonunda iyi ki aldığım bir oje.


Kremsi kıvamda, yoğun 1 kat bile mükemmel olabilir fakat benim gibi takıntılıysanız şekil A 2 kat sürüyorsunuz. Parlak deri gibi bir görüntüsü var .)


Anchors Away koleksiyonunun en sevilen renklerinden biri Frist Mate. Sevilmeyecek gibi değil sahiden , kirli mavi lacivert arası inanılmaz parlak bir renk. Çeyiz alışverişi yazımdan bardaklarımdan ziyade tırnaklarımla ilgilenen hanımlar olmuştu :)


Havalar ısındıkça nedendir bilinmez elim daha çok koyu renk ojelere gitmeye başladı :) Gerçi bu tondaki ojeleri pek yaz-kış diye ayırt etmek doğru olmuyor. Her türlü gideri var diye düşünüyorum :D
Her zaman ki gibi yine FIRST MATE ojemi kozmetiksite.com 'dan aldım. Online alışverişin gözünü seveyim diyorum :)
Bu konuda bir çok mail alıyorum aklıma gelmişken açıklama da bulanayım, kozmetiksite.com yani Tanacan Kozmetik China Glaze markasının Türkiye disbiritörü. Yani onlardan daha uygun fiyata temin etmeniz imkansız. Bu nedenle güvenle alışverişinizi BURADAN yapabilirsiniz :)

Eeeee Pazartesi ojemizi nasıl buldunuz? :)

Bunlar da İlginizi Çekebilir

8 YORUM

  1. First mateye bayildigim kadar hicbir ojeye bayilmiyorum her tirnakta cok guzel duruyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de bir beşlik :) kesinlikle mutlaka olması gerekn bir oje :)

      Sil
  2. baylıyorum bu renge
    ben de de var=)

    YanıtlaSil
  3. Pazartesi ojeni beğendim :))

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni beğendim :P Sağol canım çok sevindim .

      Sil
  4. Tırnaklarına sağlık Nimocann!! :)

    YanıtlaSil
  5. bende de var .. ben gitti gidiyordan almıştım..

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)