AKSESUAR MODASINDAN KAÇAMIYORSAN ZEVKİNİ NGG BIJOUX İLE ÇIKARTACAKSIN! ***

5/18/2012 03:00:00 ÖS


Yine, yeni bir keşif yazı, da daa da daams ;)

Bu sezon aksesuar modası var hiç kuşkusuz fakat bu durum bende '' bileklik manyaklığı '' yaptı. Benim gibi bol bol , tak takıştır durumuna maruz kalıp bu sezon bol bol aksesuara hucum edenler var aranızda '' ayy al bende de o kadar'' diyeceksiniz biliyorum.
Biliyorum çünkü yolda yanımdan geçen 3 kişiden 2 si aynen böyle..

Bir arkadaşımın Facebook duvarından paylaşımı ile tanıdım NGG BIJOUX markasını, sonra uzun uzunca albümleri inceledim, google' da bir online satışı var mıdır nedir diye aradım sonra kendisine ulaştım. uzun uzun sohbet ettik. Fikir alışverişi yaptık, ordan burdan şurdan konuştuk. Sonra bana doğum günüm için bileklik göndermek istediğini söyleyince ciddi anlamda NGG BIJOUX ile tanışmış olduk ^_^

Belki sadece bileklik yapıyor ama ürün çeşidi öyle geniş ki onun! İnanılmaz yaratıcı, her istediğinizi şıp diye bilip, bi şekilde size ulaştırıyor. Üstelik bu bileklik yapma işleri fena emek haaa, zorlu iş yani sevmek şart.

Çok fazla modeli var ama öncelikle size beğendiklerimi göstermek istiyorum.
Bakalım siz ne düşüneceksiniz,

Bu ince modellerin yanı sıra birde kalınları var ki kokoş hatunlar şimdi tüm ilgiyi buraya verin!
Bayıldıııııım ki eminim benim gibi kokoşlarda çok sevecek :)
Yine sizin hayal gücünüz ve üzerinde olmasını istediğiniz renkler, taşlar ve aksesuarlarla şekilleniyor bunlar. Bir tane sipariş verdim eli kulağında gelmek üzere. Aslında onu da göstermek istedim ama sizi Ngg Bijoux ile ...


Şimdi gelelim bende ki ciciler neler miiiiiiiiiiş kısmına :)



Fiyat aralığı ise kullanılan malzeme, ürün çeşidi ile orantılı olarak 15 ile 400 arası değişiyor. Hiiç ön yargılı olmayın '' ayy bunlar pahalıdır be!'' demeden Ngg Bijoux facebook sayfasına girin, beğeniin sonra albümleri karış karış karıştırın.
Beğendiğiniz yada '' bunu yapabilir miyiz ?'' diyeceğiniz bileklik örneklerini nggbijoux@gmail.com mail atın. Hem fiyat bilgisi almış olursunuz Nimo demişti pahalı değil diye dersiniz :)
Ha bide benden selam söyleyince size indirim yapacak ;)

Hala mı duruyorsun burda, hadi BURADAN TIK TIIK ! :)

RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

7 YORUM

  1. Hepsi çok güzelmiş,özellikle şu el örgüsü olanlara bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. pek sevgili üst kültür, avam olmayan adsız insan:
    .(nokta) ile biten cümlelerin sonunda küçük harfle başlanmaz (: insanları ve emeklerini pazar malı diye kategorize edip sınıflandırmak, kılıyla tüyüyle uğraşmak yerine isminle "hodri meydan, bende yapıyorum, üretiyorum, benimde bir bloğum var yazıyorum çiziyorum" diye burda kendi reklamını yapsan bağrımıza basarız yahu (: edep!!

    dikkat edersen bende imla kurallarına, dil bilgisine dikkat etmeden yukarıda yazmış olduğum yazımda senin imla hatalarına sataştım ki pek saygıdeğer üstadımız Özdemir Asaf'ın "kendi bahçesinde dal olamayanın biri girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor" sözünü, adsız olarak yaptığın yorumda hissettirdiklerini sende hisset diye örnekliyim dedim (: "ohh geçmişim klavyeye totomu yaya yaya çemkireyim, içimdeki zehiri akıtayım ki bugünde kendime olan nefretimi belki böylece biraz azaltmış olurum" temalı yazının içine dilimin altında bulunan bezlerin oluşturduğu mukus ve enzim içerikli sıvımdan bırakayım emi ((:


    nimo kuzum, bilekliklere bayılanzi yavrum *,* hemen ışınlanıyorum tık tık ((:

    YanıtlaSil
  3. en buyuk cimbom18 Mayıs 2012 22:12

    cok sekersin boyle buyurdu melenk:)) nacizane sahsi fikrim elestiriler olabilir o kadar taki tukunun arasindan sadece killara odaklanmis sa arkadas demek ki yatacak yeri yok yada killarla ilgili bir gecnmisi bir yarasi var:))biri killarina laf etmis yada... ifade etme bicimini ele alirsak yetisme tarzi, buyudugu ortam ve gorgusu de ortaya cikar.. reklamin da iyisi kotusu olmaz bu tip elestiriler sadece elesirilnleri kamcilar..

    YanıtlaSil
  4. yazını okuudm ve çok sevdim ama bir o kadar da kırıldım madem swatch'un vardı benim #saatimswatch kapmayama neden katılmadın. Aşk olsun herkesten bekledim ama senden değil :)))

    YanıtlaSil
  5. en sevdiğim yerımden vuruldum,şimdi o sayfaya gıdıp bakacagım.
    aradığımı bulmadan da cıkmam buyuk ıhtımalle:)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)