HER GÜNE BİR OJE *** ALESSANDRO / BELLE MADEMOISEILE ***

5/03/2012 10:30:00 ÖÖ


Günaydın hanımlaaar .)
Bugün size ön yargılardan örnek vererek yazıma başlamak istiyorum. hani böyle kimi insanı hiiiç tanımadan, asar keseriz ya, hıh işte bu hikaye böyle.
Ön yargı kadar kötü bişii yok. Gidiceksin, dokunacaksın, tanıyacaksın arkadaş. Hani özlem tekin ablamızın dediği gibi '' Nasihat kesmez bizi, tecrübe gerek!''
Bugün eskiden, hiiç mi hiç ısınamadığım 5 ml kadar küçücük şeye ne diye para verilir, saçma dediğim Alessandro ojelerden ilki var.


Oje seçiminde renk ayrımı çok yapmam. mesela kırmızı çok sürmesem de alırım, mutlaka bir çok tonu vardır. lakin geçtiğimiz haftalarda ojelerimi düzenlerken far kettim ki benim kahverengi ojem yooook! O_o
Bu nedenle Alessandro ojeleri almaya karar verdiğim gün seçimim '' Belle Mademoiseile '' oldu. İçinde hafif çikolata kokusu olan, tam çikolata rengi, dore ışıltıları ile, gök yüzü sanki kahve olmuş üzerinde de yıldızlar varmış gibi :))


Ve şimdi tekrar geleliiiiim ön yargı olayına.
Başta dediğim gibi önceleri çok pahalı dolayısıyla almanın çok manasız olduğunu düşündüğü Alessandro ojeyi, '' madem blog güncesi tutuyorsun, alıp denemelisin '' diyerek aldım, ŞOK OLDUM!
Benim diyen firmaya kafa tutar.

1. Oje kokusu yok!
2.  Şu tırnağımda gördüğünüz sadece tek kat! tek seferde bu kadar yoğun renk!
3.  Bi elim bitip diğerine geçtiğimde ilk sürdüğüm elim kurumuştu bile. Şaka gibi!



Tek kötü tarafı gördüğünüz gibi içinde formaldehit var :( 
Neden be Alessandro, neden!


Bu sayede kahverengi ojemde oldu ya :)
Eğer üye iseniz sizde enmoda.com 'dan alabilirsiniz :)
Bugün 3 renk daha sipariş ettim, bi çok rengi var. Bi çok rengi de tükenmiş. mesela bendeki 5 ml 18 tl. fakat isterseniz 10 ml olanları da mevcut.
Online alışveriş sevmeyenler içinse biraz araştırdım Douglas mağazalarında varmış. Zaman zaman Markafoni  indirime düştüğü de oluyor hanımlar, takip etmek lazım :)
İşin özü gerçekten ön yargı kötü. Tanımak varken neden hemen net düşüncelere bürünürüz ki?


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

2 YORUM

  1. Canım ben de üye olduğum kutulardan birinde çıktığında ilk kez denemiştim..Hayran kaldım kuruma hızına ve dediğin gibi tek kat sürüşle bile yoğunluk acısından istediğim rengi aldı..Fırca izi yok(en önemlisi) , koku yok,kuruma hız number one:)..Evet 32 lira ama en çok kullandığımız renkleri alırsak hep mutlu oluruz:)
    Neden be Alessandro neden .)

    YanıtlaSil
  2. Yavruuum parmaklarını ısırasım geldi çikolata niyetine hahahaa :P Kahverengi oje hiç sevmem ama değişikmiş,güle güle sür çok yakışmıııış ;)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)