VEE BEKLENEN ZİDAYA.COM PAKETİ GELİR ***

5/17/2012 01:30:00 ÖS


Kızlar hatırlarsınız ki geçtiğimiz hafta yeni keşfettiğim zidaya.com u yazmıştım BURADA hatırlar mısınız bilmiyorum ama yazı sonunda bahsettiğim gibi siparişimi bir gün sonrasında verdim.
2 bluz ve birde rengini çok sevdiğim Essie yaz renklerinden olan '' Smooth Sailing '' aldım.
 Ve Pazar günü verdiğim siparişim dün elimde idi! Yani 2 günde elimde olması bana vayyy canına dedirtti ...

Hangi alışveriş sitesinde mümkün böyle bişey ? 
Pazartesi kargoya verilmiş ve salı günü bende idi. Fakat küçük bir detay var söylemek istediğim Essie ojem hariç. Firmadan temin edilir edilmez onu da göndereceklerini belirttiler üstelik...

Bakın ben neler aldım :)


Hazır yaz geliyorken gardırop yenilemem çalışmalarına başladım. yazı kışa göre daha çok seviyorum çünkü fiyat aralığı her zaman daha uygun oluyor bu mevsim.
Turkuaz tonlu, üzerinde pin up kız baskısı olan bir bluz ve bu ara takıntı haline gelen Angry Birds bluzu görür görmez sepete attım.
Fiyatlar dışarı çıkıp gezdiğiniz markaların fiyatlarıyla aynı hatta bazıları güzel fiyatlı mesela turkuaz bluz 15 tl idi. 

İşte bu yüzden online alışverişi seviyorum ya, yorulmadan en güzeli bazen en uygunu sizin oluyor :)
Bakın gelir gelmez hemen Angry Birds giydim bileeeeee :)



Nasıl sevimliyiz değil mi?
Bu bluz ve diğer tüm bayan giyim grubuna zidaya.com 'da BURADAN ulaşabilirsiniz!
Üstelik unutmayın ki yeni üyelikte 50 TL lik alışverişinizin ilk 25 ve sonra ki 50 liralık alışverişinizin yine 25 i hediye .)

Daha ne olsun?
Bence sepetiniz yavaştan dolsun :)

Öperiiim !

Bunlar da İlginizi Çekebilir

12 YORUM

  1. bu essie oje siparişinde ben de problem yaşadım birincisi 2-3 günde geldi ama ikincisi 3 haftamı ne sürdü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi misin ya?! hay allah, bakalım benim ki ne kadar sürecek? Aslında sitenin bir suçu yok tamamen tedarikçi firmayla alakalı, bak firma ürünü gönderince adamlar şaak gönderiyor.

      Sil
  2. güle güle kullan .çok sevimliler...

    YanıtlaSil
  3. houuuuuy yerim senin kuş kafalı tişörtünü :D angry birds süper yaaaaa :* ama nimocan daha da süper :D

    YanıtlaSil
  4. angry birds son zamanların moda oyunu :). güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moda moda ama ben tavırlarına ölüyorum çok sevimlililer ya :) teşekkür ederim :P

      Sil
  5. güzel günlerde kullan aşık angry bird :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki biraz aşık birazz değil fazla, buna bile kızıyoruz işte :))

      Sil
  6. ay bebeğim aşık oldum resmen ne tatlı bi tişört bu ya çok deli bende almak istioom :)

    YanıtlaSil
  7. tişört çok sevimli, güzel günlerde giy inşallah :)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)