HAZIR MISINIZ? NİMO STYLO 2012 CLUTCH KOLEKSİYONU ***

6/25/2012 01:00:00 ÖS

Kimse tek başına ''bir şey '' değildir demiştim bundan tam 1 sene önce Nimo Stylo Clutch koleksiyonu ilk görücüye çıktığında, korka korka, ellerim titrerken, yüreğim gelecek tepkilerin heyecanı ile çarparken :)

Şimdi yine öyle bir süreç ki 1 sened de herşey çok değişti. Mesela çantaların boyutları, formaları, imalatı, malzmesi her adımda bir level atladılar ve işte 2012 Nimo Stylo Clutch Koleksiyonu doğdu!!

Çöl sıcağında, saatlerce ayakta kalıp oraya buraya koşusturup her şeye, çevredki bir çok kronun bakışlarına rağmen hakkıyla taşıyan Tuğba Yavuz a,
Hiç isteklerimi bıkamadan yerine getirip, ustalığıyla, enerjisiyle,bu harika çekimi gerçekleştiren Idris Ekinci ye ne desem az!
Kısacık zamanda, az imkanla çok şey mi başardık nedir?

Şimdi söz sizde, başlayalım mı? ;)



















Hepsi ile ilgili tek tek sizi bilgilendireceğim ama genel bakıştan sonra koleksiyon ile ilgili düşünceleriniz merak ettiğimden ve ekibime sonsuz teşekkürler etmek için bu paylaşımı yaptım :)

Eee hadi hadi durmayın yorum yazın nasıl buldunuz 2012 Nimo Stylo Clutch Koleksiyonu ?

Bunlar da İlginizi Çekebilir

17 YORUM

  1. oh god! heeepsi enfes ama spongebob'lıya aşık oldum!!

    YanıtlaSil
  2. vallahi canım çok beğendim.. Çekimlerde çok güzel olmuş.. ellerinize emeklerinize sağlık...
    Parçaların hepsi gece gündüz kullanılabilir çantalarr....

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok hoş
    ellerinize sağlık, görseller çok başarılı
    kolaylıklar diliyorum nimocum...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika ellerinize emeğinize sağlık
    ekibininde ellerine sağlık
    Tebrik ederim nimocum başarılı bir iş çıkarmışsınız =)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik, tabii unu gerceklestirmekte yardim edenlerin de. :-( Heps birbirinden sirin ve güzel. Yalniz resimlere bakarken aklima Germany's Next Topmodel showundaki gey stilisin clutchlari nasil tasiyacagimiz hakkinda dedigi sözler geldi. Dedi ki clutchlar ya direkt koltuk altinda ya da parmagin ucuyla tutarak tasinir. Haha :D Ama her daim güzel olmus resimler zaten <3

    YanıtlaSil
  6. :) sponge bob, susam sokağı,maskeler , siyah beyaz derkeennn bir baktım hepsin ayrı bir bayıldım :D şahaser olmuş hepsi :D
    fotolarda çoook güzellll olmuş :D
    ellerine sağlık nimocan :D

    YanıtlaSil
  7. eğlenceli güzel olmuş clutchlar canım hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  8. koleksiyondaki parçaların hepsi birbirinden güzel ve çekimlerde çok başarılı,tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim ellerinize emeğinize sağlık =) çantaların formları ve desenleri nefis olmuş, çekim de şahane ;)

    YanıtlaSil
  10. Harikalar yaratmışsın Nimo. Hep yolun açık olsun ;) her şey gönlünce olsun inşallah =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. BAYILDIM!! özellikle de susam sokağınaa :)) ellerine emeğine hayal dünyana sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. emegi gecen herkesi tebrik ederim belliki cok ugrasilmis hepside cok guzel ancak ben cup kekli olanlari cok begenmedm ama karikaturlu,kahramanli,sunger boblu,mickey mause lu , ve siyah beyazliyi cok ama cok begendm.tekrar tesekkurlerO:-)

    YanıtlaSil
  13. nereden satın alınabilir ? bu arada hepsi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bana mail atarak ulaşabilirsiniz.

      Sil
  14. Keyifli tasarımlar; tebrikler, iyi şanslar.

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)