YAZ DEMEK CİLT BAKIMI DEMEK** ECZANEMİZDE.COM ALIŞVERİŞİMDE NELER ALDIM? ***

6/27/2012 01:00:00 ÖS

Uzun süredir hatta tahminimce yaklaşık 2 aydır eczanemizde.com alışverişi yapmıyorum çünkü bakım ürünlerimin stoklarında sorun yoktu. Ta kiii geçenlerde yüzüme sürecek tek krem bulamayıncaya kadar!

Yazın en güzel yeni makyajsız gezebilmek. Cilde hava aldırabilmek! Bu nedenle yaz aylarında bakım ürünlerini kışa göre daha sık kullanıuyorum, yüz temizleme jelleri, tonikleri, kremler, maskeler...
Hepsi hepsi..

Eğer cildiniz normal şartlarda yağlı / karma ise yaz sıcaklarında vah halinize efenim diyorum ziraa kendimden de çok iyi bildiğimi belirtmek isterim. Sıcakla birlikle ay parçası gibi parıldamız muhteme..
 Ne sıkıcı bir durum değil mi?
Bu sebeple yaz boyu cilde nefes alması ve üzerindeki yağ tabakasından kurtulması adına yardımcı olmamız gerekiyor üstelik bu mevsimlerde ne kadar çok dıştan mudahale edersek kış aylarında o kadar rahat ederiz...

İşte bu sebeple hazır indirimler, her zaman ki gibi eczanemizde.com fırsatları da varken kaçırmak olmazdı. Ooo piti piti karamela sepeti derrrken bunlar giriverdi işte .)


Gördüğünüz gibi genel olarak Vichy Normaderm ürünleri onun dışında ise Bioderma Node S şampuan var. Hazır 1 alana 1 bedava üstüne üstlük bide %20 indirimi varken kaçırmadan demenek istedim! Buradan ürün hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz ki ilerleyen dönemlerde nasıl bir ürün olduğunu kullanıp yazacağım :) Fakat Bioderma ürünlerinde feci kampanya ve indirimler var!

Hiç tester ürün talebinde bulunmadım bu zamana kadar ki eczanemizde.com 'dan uzun uzun süredir alışveriş yaparım, istemediğim için gelmiyordu bu sefer jest olmuş doldurmuşlar da doldurmuşlar .)


En yakın zamanda hepsi teek tek incelenip mercek altına alınacak!
Takip etmeye devam edin kızlar ;)

Sizin favori bakım ürünleriniz var mı yaz için?

Bunlar da İlginizi Çekebilir

14 YORUM

  1. Biodermanın neredeyse tüm serisini kullanan biri olarak bu kampanya kaçmaz diyorum akşama doğruuu alışverişee :)

    YanıtlaSil
  2. nedense beni şu an testerlar cezbetti :D hihi güle güle kullan melekkuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden acaba, beni de hiiç cezbetmezler ha :D

      Sil
  3. Testerlar harika gercekten : D Ürünlerin yorumlarini simdiden cok merak ediyorum, özellikle Bioderma´yi ; )

    YanıtlaSil
  4. nimom cilt temizliği konusunda şu an kafam karışmış ne yapsam ne etsem diye düşünürken senin yazını okudum :) hassas fakat karma bir cildim var malesef. alındaki parlaklık için senin önerilerini dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunaçok sevindm zamanlama konusunda hep iyi olduğumu söylerler hahah bak yine öyle oldu desene ;) Seri mükemmel ama yine tek te yazacağım :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım, bende geçen hafta alışveriş yaptım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler canım, oooh alışveriler yapılsın kafalar dagıtılsın :)

      Sil
  6. Nimo alışverişte vol 95463213 .)) Güle güle canım benim .)
    http://ojediyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan nimocuk benimde en favori temizleme jelim body shoptan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canıım, ben hiç denemedim ama seven epey var evet :)

      Sil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)