YAĞLI VE GÖZENEKLİ CİLT TEMİZLİĞİ - VICHY NORMADERM ARINDIRICI TONİK 200 ML ***

7/23/2012 01:00:00 ÖS

Yaz aylarında yağlı ve karma ciltlerin sıcakla beraber tavan yaptığı dönemler...
Ne can sıkıcı!!
Aynı zamanda yaz ayları cildin kendini toplaması için büyükte bir yatırım zamanı çünkü sıcakla birlikte cilt makyajı, fondöten, pudra kullanımı yarı yarıya iniyor.
Size daha önce ilk olarak BURADA yazdığım Vichy Normaderm serinin yüz temizleme jeli, cildin kendi yağından arınmasını sağlıyor. Tabii bakım sadece bununla sınırlı değil. Devam niteliğinde cilt temizliğinin ardından gözeneklerin sıkılaşması ile nem için daha pürüzsüz cilt hazırlığı için arındırıcı tonik şart!

Hadi gelin Vichy Normaderm Arındırıcı Tonik 'i masaya yatıralım ;)


Hazır eczanemizde.com Vichy ürünlerinde indirim varken tüm seriyi tanıma fırsatı buldum. Daha önce serinin bir kaç ürününü kullanmışlığım vardı fakat toniği ilk kez denemiş oldum. Yağlı ve karma ciltler için tüm tonikler oldukça sert ve alkolsüz dense bile mutlaka alkol içeriği olmasına rağmen bu diğerlerine nazaran bir tık daha yumuşak yapıda.


Sabun ve paraben içermeyişi öncelikle önemli.. Totarol ve Eperulin içeriyor...Yapışkan olmaması ve yağsız formülü yağlı ve karma ciltler için güzel bir artı. Vichy ürünlerinde kendi patenlerine özel '' termal suyu '' bu tonik içinde de mevcut.
Bakalım Vichy bu ürünü için ne demiş, neler vadetmiş,


Cildi sıkılaştırdığı kesin ama gözenekleriniz için bir mucize beklemeyin. Zira aman aman bir etkisi çok. Fakat cildinizi ne kadar jel ürünlerle yıkarsanız yıkayın, tam anlamıyla temizlenmiyor. Bu nedenle toniği gün sonunda Vichy Normaderm Gel ile yıkadıktan sonra bir pamuk yardımıyla uyguluyorsam silerek, gün içerisinde uyguluyorsam yine bir pamuk yardımıyla tampon şeklinde kullanıyorum. Tonik cilt bakımının bence olmazsa olmazlarından!!
200 ml olduğu için uzuuun süre gidiyor. 1 aydır bende yarısına gelmedim bile...

Ben sevdim.
Hiç bir ürün tek başına bir şey değildir. Bunun bilinci ile kullanıldığı sürece sizde seveceksiniz, eminim. Hep söylediğim şeyi tekrarlayıp yazıyı noktalıyorum, '' yaz demek az makyaj çok bakım demek ''!

Unutmayın '' cildim yağlı '' deyip oturmakla geçmiyor bu sorun. Mutlaka özel seri ürünlerin tamamını düzenli olarak kullanmanız gerekir. Hazır eczanemizde.com 'da indirimdeyken ve mevsimde tam bakım için bu kadar idealken kaçırmayın!

BURADAN bir tıkla sahip olabilirsiniz...


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

  1. Yanıtlar
    1. Eğer cilt temizliği için bir tonik kullanmıyorsan cilt tipine uygunsa kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Vichy normadermin jel,tonik,gece ve gunduz nemlendiricisini aldim. Daha kullanmaya baslamadim ama bisuru sitedeki yorumlari okudum ve cok kotu sonuclar aldiklarini soyluyorlar. Kullanmaya korkuyorum. Ne yapmam gerek? Daha once baska urunler kullanmistim ve cildim kusmustu. Yeni yeni duzelmeye baslarken cildimi temizliycem diye tekrardan maffetmek istemiyorum.

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)