ÖNERİ *** HASSAS CİLTLER İÇİN DERMALOGICA ULTRA CLEANSER FOR FACE AND EYES CİLT TEMİZLEYİCİ ***

4/04/2013 01:00:00 ÖS

Sabahları uyandığımda cildimi hemen yıkıyorum çünkü gece boyu ciltte yağ birikiyor. Eğer temizliği yapılmaz, ne ile dengelenmezse ciltte bir takım bozukluklara yol açabilir. Fakat günlük Cilt temizleyicim Clinique Liquid Facial Soap sabah için çok sert kalıyordu. uzun süreli araştırmalarım, uzman yorumlarından sonra Dermalogica Ultracalming Cleanser For Face And Eyes almaya karar verdim.




Ürün hassas ciltleri tolare etmesi için özel üretilmiş. Hem cildi temizlerken hemde tahrişe karşı koruyor. Sabahları kullanmak için çok ideal, dermalogica yumuşak bir ürün. 

Ultracalming Cleanser For Face And Eyes hava kirliliği, sert iklim koşulları, stres, hormonal değişimler veya kozmetik alerjisi gibi çevre koşullarından etkilenmiş ciltler için rahatlatıcı, koruyucu ve nazik temizleme sağlıyor. Dermalogica'ya özel "anti-ozon kompleksi" ile oluşabilecek kızarıklıklara karşın koruma sağlarken çevre etkilerine duyarlı ciltlere önerilir.


Köpürmeyen, jel yapısı minik bir nohut tanesi tüm cildinize eşit uygulayabiliyorsunuz. 250 ml, her sabah kullanmama rağmen şişeyi bir buçuk ayda ancak yarıladım. Ben gün sonunda karma bir cildim olduğu için köpüklenen jel ürünlerini tercih ediyorum. Fakat sizin cildiniz aşırı hassas, kuru ve tahrişe meyilli ise gün boyu kullanabilirsiniz, sadece sabahları değil. Sanıyorum Dermalogica  içeriğindeki anti-ozon maddesinden, cilt temizliği sonrasında pamuk gibi oluyor, kızarıklar kalmıyor.

Eczane fiyatları 120 TL iken kamelya.com 'da 97 TL olduğu için BURADAN almayı tercih ettim. Site son derece güvenilir, hızlı ve özenli paketleniyor.

İşin özü, uzun zamandır aradığım hassas temizleme ürününü buldum, ihtiyacınız varsa mutlaka tavsiye ederim!

RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)