HAMİLELİKTE VÜCUT NEM DESTEĞİ VE BAKIMI *** JOHNSON' S BABY OİL ***

7/02/2013 10:30:00 ÖÖ

Günaydın fıstıklarım, bugün nasılsınız? Temmuz ayına girdik ve ilk günü şaka gibi bir havayla karşıladı bizi. Bugün ise düne göre inanılmaz şaşırtıcı, bunaltıcı bir hava var.

Bugün size yavaş yavaş yazmaya başlamam gerektiğini düşündüğüm, " hamilelikte cilt bakımı " yazı serisinin ilk adımını atmaya geldim. İlk olarak " iyi ki!" dediğim ve neden bu kadar geç tanıştım diye kendime kızdığım bebek yağı. Nemli cilt, cilt bakımında önemli olduğu kadar vücut içinde öyle. Genel olarak kuruyan, zaman zaman pul pul dökülebilen bir cildim var. Bu nedenle hep krem, süt kullanan biriyim aslında. fakat hiç bebek yağı kullanmak aklıma gelmemişti ki Johnson bana denemem için ürününü yollayana kadar!


Bebek yağı aslında sadece bebekler için değil kadınlarında hayatlarında vazgeçilmez olduğunu gördüm forumlardaki yorumlardan. Her duş sonrası, ıslak cilde uygulanıldığı gibi, nemli saça, manikür suyuna da kullanabiliyorsunuz. Annem hamileliği süresince hep bebek yağı kullanmış. Tabii o zamanlar çatlak kremi falan ne arasın. Varsa da bizimkinin haberi yokmuş en azından. Biraz cilt yapısıyla da doğru orantılı ama kilo da almasına rağmen tek tük çatlakları var. 


Her duş sonrası mutlaka düzenli olarak kullanmaya başladım ve şişeyi yarılamışken yorumlama zamanı diye düşünüyorum. 

Başta söylediğim gibi cilt yapım nem desteği istediğinden ben vücut kremi kullanıyordum fakat bebek yağında kremde olduğu gibi ağırlaşma olmadı. Cilt yağı hemen emiyor. ve gerekli nemi uzun süre veriyor. Duş sonrası kullanıp iyice emmesini bekledikten sonra ben yine çatlat kremimi uyguluyorum ama hamileliğimin ilk gününden beri bebek yağı olmadan geçirmedim. Ve özellikle tüm hamilelere, bayanlara öneririm.

Ben bu kadar geç fark ettiğime yanarım yanarım, sizde geç olmadan mutlaka tanışın! 

Bu arada bazı hatunlar bebek yağını güneşte bronzlaşmak için kullanır aman güneşe çıkmadan önce dikkat edelim, haşlanmayalım ;)

300 ml fiyatı 19 TL!


İçinizde kullanan varsa yorumlarınızı dinlemek çok isterim.

RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

16 YORUM

  1. Ben yıllardır kullanıyorum bunu gerçekten dediğin gibi pamuk yapıyor cildi ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben niye böyle geç kaldım yahu, nasıl kızıyorum kendime. Yıllarca krem ağırlığını çekmişim. Oysaki bebe yağı hem nemlendiriyor hem hafif.

      Sil
  2. Bende hamileliğimde bebek yağı kullananlardanım, Johnson's bebek yağının yeşil kapaklı olanını kullandım. Nemlendirmesi ve kokusu hoşuma gitmişti. Yağı özellikle karın, göğüs, basen ve diz arkasına sürekli sürmen gekiyor. Hamilelik boyınca en çok çatlaklar bu kısımlarda görülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o yeşili deneyeceğim bu bitsin kokusunu çok seveceğim eminim ki.

      ben yağı her yerime sürüyorum vallahi :) dediklerine ayrıca çatlak kremi uyguluyorum bide :)

      Sil
  3. canım bad time mor olan oda çok güzel ve müthiş kokuyor verdiği nemi söylemiyorum bile :)bende kullandım bolca hamile iken hiç çatlağım yok :)

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da denerim canım. genel olarak bebe yağı deneyimini çok sevdim zaten. Ayy inşallah benimde olmaz bakalıııım!

      Sil
  4. Canım aynı ürünü geçen yıl bu zamanlar bende hamileyken kullanıyorduM.Şimdi de kullanmaya devam ediyorum.Kuru cildime çok iyi geliyor.
    Takviye çatlak kremleri ve kantron yağını 5,5aylıkken kullanmaya başlamıştım.Ve sıfır çatlakla doğumdan döndüm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende devam ederim hiç bırakmam artık hatta. Bütün çeşitlerini denicem bir bir hihhi :) Son aylar dediğin yaı da denerim :)

      Sil
  5. ben de uzuuuuun zamandır kullanıyorum..johnson'ın sarı kapaklı papatyalı olanından..ama o bitince bedtime denicem..duştan çıkar çıkmaz bornozu ya da havluyu giymeden önce ıslakken sürüyorum..gayet de memnunum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duştan sonra kullanınca emiyor kuru ciltte yağlı kalıyor. Bu annelik bize bakalım daha neler öğretecek ihihi :)

      Sil
  6. Çatlakları önlemek için sadece banyodan sonra değil hergün sabah-akşam sürmeni öneririm.. Özellikle ilerleyen aylarda sadece banyodan sonra yetmez düzenli kullanırsan tek bir çatlak bile oluşmaz.. Dr mun tavsiyesi ile neredeyse 9 ay kullandım hala devam ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün banyo yapıyorum zaten canım malum yaz. Onun dışında sabah akşam kullanmama gerek yok çünkü bebe yağı sonra çatlak kremlerim var onlarım nem oranı bayağı kuvvetli ya :)

      İnşallah olmaz. Bu işler pe kreme bakmıyor ama boş bırakmamak lazım tabi ;)

      Sil
  7. Ben de millet bebek yağını nemlendirici gibi kullanıyormuş diye deneme amaçlı aynı ürünü almıştım. Bi haftadır kullanıyorum çok hoşuma gitti. Çok kuru cildim var. Rahatlatıyor baya :) Bi de sanki bacaklarımı daha sağlıklı parıl parıl gösteriyor gibi geldi. Devam edeceğim bebek yağı kullanmaya :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    Bende hamileyim ve çatlaklar için LIERAC diye bir krem kullanıyorum, kokusundan hoşlanmıyorum. Hamilelik çatlakları için o kadar çok şey yazılıp çiziliyor ki kafam çok karışıyor. Bende bebe kremini kullansam mı? Sadece bebe kremi yeterli olur mu? Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Bende hamileyim ve LIERAC diye bir krem kullanıyorum. Kokusundan pek hoşlanmadım, Bebe yağını kullanayım mı bilemedim. çok fazla bu konuyla ilgili yazı ve bilgi var kafam çok karışıyor. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar,

    bende hamileyim ve LIERAC diye krem kullanıyorum. Bebe yağını önerirseniz onu da kullanırım. tabi tek başına kullanmak yeterli olur mu? bilgi verebilir misiniz?

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)