BASINDA NİMO *** ANNE BEBEK DERGİSİ " BEBEĞİMİ BEKLERKEN RÖPORTAJI " ***

8/29/2013 03:30:00 ÖS


Eylül sayısında " Anne Bebek " dergisindeyim ben!

Bu süreçte okumaktan keyif duyduğum dergide yer almak harika bir duygu!

Dergi için sevgili Burcu Ertur ile çalıştık ve dahasında da birlikte çalışacağız, sonuçlardan çok mutluyum çünkü. Haa onunla yaptığımız bu çekimde yakında blogta olacak. 

Ama önce....

Önce dergi röportajıma göz atalım mı?




Anne Bebek dergisi Eylül sayısı bayilerin raflarında sıcacık yerlerini almış, hemen gidip bu kapağı bulup, o dergi kokusunu içine çeke çeke, diğer konularla beraber göz atmayı ihmal etmeyelim, pls!

Bu keyifli söyleşi için tabii ki Aslıhan Gündüz 'e sonsuz teşekkürler :)



Bunlar da İlginizi Çekebilir

2 YORUM

  1. Ne güzeeel :) tebrikler kolay gelsin
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  2. Ayyy ne güzel facedeki fotolarda çok güzeldi ilk bebek dergimi almaya seninle başlayayım o zaman:)

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)