YUVA AYAKKABISINI SECERKEN NELERE DIKKAT EDIYORSUNUZ?

10/18/2016 10:01:00 ÖS


Bi anda hayatıma hic bilmedigim, tecrube edinmedigim bi kavram cikti; OKUL!

Evde bizi bu zaman kadar hep makosenlee cok sicak tutmustu. Ama okulda zemin farkli tabii. Evde parkeler, okulda kalebodur yerler var, park alani var, top havuzu var...

Bi anda tabanli ayakkabi aramaya başladım. Okulda cocuklarin ayakkalarina baktim. Spor ayakkabi giyen, terletecek malzemede ayakkabi giyen yada corapla sandalet giyen cocuklar. Turk insani evde nasilsa der, goydigine hic onem vermez. Ama dugunde 5 saat giyecegi ayakkabiya dunya para verir. Cocuklar icinde boyle, ben ne zaman ev ayakkabisi onersem hep once "pahali " duyuyorum. Disarida ayakkabiya ayni parayo veriyorsanoz butceniz vardi diye dusunuyorum. Cunku cocuklar her gun ortalama 1 saat giydigi sokak ayakkabisi mi yoksa tum gun ayaginda duran ev ayakkabisi mi daha onemlidir?

Marka reklami inanin degil. Ben oncelikle nasil olmali diye sordum kendime, tum gun ayaginda olacak ayakkabi nasil olmali?





Sizinde bu gibi sorulariniz varsa kafanizda gelin beraber ogrenelim.


Yuva ayakkabısı alırken dikkat edilecek konuları sıralarsak;
1-Hafif ve esnek, iyi malzemeden üretilmiş anatomik çocuk ayakkabı markaları tercih edilmeli
2-Ayakkabının önü yuvarlak ve geniş olmalı, parmak ucu ile ayakkabı burnu arasında bir cm boşluk olmalı
3-Çocuğun ayakkabıyı yalnız giyebilmesi için rahatça açılabilmeli. Kolay giyilip çıkarılabilmeli
4- iç mekan sıcak oldugu için dogru malzeme seçimi kadar, tabanlardaki havalandırma delik ve kanalları ile de ayak hava almalı ve terlemenin önüne geçilmeli
5-Okula gönderilen ayakkabılar 3-4 ayda bir eve istenip, numara kontrolü yapılmalı. Ayakların hızlı büyüdüğü dönemlerde dar ayakkabı ayagın kemik yapısına zarar verebilir.

Biz @superfitturkiye den aldik. 1 haftadir da bizle. Once deneyimlemek istedim. Cikardigimizda coraplari su icinde kalmiyor. Ayagi kokmuyor. Rahat oldugundan daha once cok ayakkabisini kullandigim icin gonlum rahat ortapetostlerin %98 i @superfitturkiye yi oneriyor cunku!

Biz annelere #evayakkabisi #yuvaayakkabisi secerken cok sey dusuyor.

RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

0 YORUM

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)