KİRPİK UZATMA ÜRÜNÜ EEOSE İLE 4. HAFTA SONUCU ***

1/18/2012 03:29:00 ÖS


Bir kaç gündür bana '' ee EEOSE işi ne oldu '' diye mail mesaj atan soran takipçilerim oldu :)
Allahım ya rabbim benimle beraber tedavi sürecini merak eden, beni deney faresi gibi gören ne çok insan varmış :D

Neden bahsediyorsunuz ben fransız kaldım diyenler için ,
eeose nedir ilk yazıma BURADAN
İkinci hafta durum değişikliği yazıma ise BURADAN ulaşabilir ;)
neyse gelelim 4. hafta yı devirdik durum nedir merak edenler için öncesi , 2 hafta ve son durum görseli :))





Görsellerden anlayacağınız üzere kullanmadan önce ile arada belirgin bir fark var.. % 35 - %45  gibi .. 2, hafta ve 4. hafta arasında 2 gün aksattığım oldu :) biri yılbaşı gecesi malumu, biri de uykuya dalıp geceyi atlatmış çoktan sabaha ermiş olmam :) Yapmamamlayız tabi ama oldu :(
Tedavinin belirgin bir süresi yok ama baştan söylediğim gibi 6 haftayı baz alıyoruz.
Yani bu durumda 2 hafta sonra tekrar görsel ile burda olacağım :)

bekleyen arkadaşlar, bence görseller açık ve net. & haftayı beklemeyin, alın vallahi işe yarıyor.
Bi kere gürleşti kirpiklerim, ee uzadı da. Daha tedavi bitmedi üstelik :)
hatta ben ikinci serumu da alıp 2 x 6 hafta şeklinde yapmak istiyorum ;)


DENEY FARENİZ KAÇAR..
2 HAFTA SONRA TKERAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE :)))))

Bunlar da İlginizi Çekebilir

10 YORUM

  1. cano verem ben sana kestiklerimi

    YanıtlaSil
  2. Ver vallahi doymam kirpike ben :) bi bu kadar daha olsa azcik daha deriiim, mihiii :)

    YanıtlaSil
  3. bu ürüü ilk kez bu hafta duydum nasıl meraklandım.şimdi yazını okuduktan sonra gönül rahatlığı ile alabilirim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ PEMBE FİYONK :)
    - Kesinlikleee ! hiiç bir problemim yok olmadığı gibi de artıları var .)

    YanıtlaSil
  5. nerden bulabiliriz bunu ?

    YanıtlaSil
  6. 6. hafta resimlerini çok merak ediyorum yayınlayacağınızı söylemiştiniz yayınlarsanız çok sevinirim.Bende bu ürünü kullanmayı düşünüyorum bi yan etkisini gördünüzmü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa kaçırmışsın yayınladım tabiii http://nimostylo.blogspot.com/2012/02/kirpik-uzatma-urunu-eeose-ile-6-hafta.html

      Sil
  7. kiprikleri çok cansız acaba gürleşme olurmu ve kalınlaşma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en son hali bu canım bak sence olmuş mu? http://nimostylo.blogspot.com/2012/02/kirpik-uzatma-urunu-eeose-ile-6-hafta.html

      Sil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)