GEZGO.COM YENİ BOTUM YAŞASIN E- ALIŞVERİŞ ***

2/07/2012 12:40:00 ÖS


Sizi daha önce gezgo.com ile BURADA tanıştırmıştım.
Ve okuyanlar bilecekler ki o yazımda ''sıradaki hedefim '' diyerek yılan derisi botları göstermiştim :)

Marka hızlı, müşteri memnuniyeti güzel, fiyatlar uygun .. Eee tamam da bakalım ürünler nasıl? Önceki aldıklarımı öncelikle ayağımda paraladım iyice, test ettim onayladım sonra tekrar bilgisayar başına geçip gezgo.com istediğim o botların numarasının kalmış olmasını diledim. Çünkü bu sitede her şey hemen tükeniyor :)

Yaşasıııın, şanslı günümdeyim adamım :))


Öyle şık ki .. Yakın zamanda kombinleyipte ayakta duruşunu da göstermek istiyorum size ..
Bide gördüğünüz gibi içi yumuşacık ve sıcacık tutuyor .)

50 TL fiyatı ... Sizde beğendiyseniz BURADA ayakkabı. Mağazaları talan edip ayaklarıma kara sular inmesine değmez. Bundan sonra ne zaman ayakkabıya ihtiyacım olursa yada ayakkabı krizim tutarsa adresim net ! Ne yorucam ayol kendimi ...
Ne güzel demiş site '' ayakkabı almak için ayaklarınızı yormayın ''.
Ha şöyleeeee :)


RENKLİ GÜNLER ^_^

Bunlar da İlginizi Çekebilir

3 YORUM

  1. güle güle kullan nimocanım:)

    YanıtlaSil
  2. hayirli olsun canim,
    botlarin cok guzelmis:)
    guzel gunlerde kullan insallah =D
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Bunu ben de beğenmiştim Nimom :D Güle güle giiiy ;) Yaa ben gezgodan bir ayakkabı almaya çalıştım geçen ay ama hata verdi durdu,bir türlü ödemeyi yapamadım yalan oldu .. Siteye mail attım,daha sonra aradılar beni ama iş işten geçmişti,ben kart limitimi doldurmuştum . Aramaları da bir işe yaramadı,alamadım tabi ayakkabıyı peeh ..

    YanıtlaSil

SİZ YAZIN BİZ NİMOYA İLETİRİZ :)

'Adsız' olarak artık yorum yapabiliyorsunuz. Bu özelliği açtım çünkü,beni takip edip, sosyal mecralarda hesabı olmayan insanlarında olduğunu biliyorum! Çekilişlere katılabilsinler, yorum yapabilsin istiyorum. Yapılan tüm yorumlar, biz bloggerlar için bir teşvik primidir.UNUTMAYALIM !
Tüm eleştiriler başımın üstüne ancak yapıcı olduğu taktirde..
Gerginlik yaratacak, kırıcı, kişi ve kurumlara saldırı potansiyeli olan hiç bir yorum yayınlamayacaktır.

YORUM YAPARAK AYIRDIĞIN VAKİT İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER :)